Gå til innhold

WotLK: DPS Class & PVP Class

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg ikke har gidda å satt meg inn i wotlk. Til dere som har gjort det; vet du/dere hvilke classer som ser ut til å bli sterke i pvp, og "beste" dps class?

Blir det fortsatt Warlock, Rogue eller Hunter? Eller blir andre classer mye sterkere i pve dps?

Takker for all svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil nok antageligvis fortsette med stein-saks-papir konseptet tneker jeg... Altså at de fleste klassene vil ha visse klasser de er gode mot, og visse andre klasser de er dårlige imot..

Også vil det nok også i 2-4måneders perioder være en klasse som denger alle de andre^^

En ting jeg har hørt de skal fokusere litt mer på riktignok, er å gjøre flere talenttre viable for PVP. F.eks protwarrior... Men jeg spiller ikke beta, så vet ikke.

Skrevet

Det er vel ingen som helt vet hvordan det vil bli på lvl80.

Blizzard er ikke ferige med å tune talenttreene for alle klassene så selv de som spiller Beta vet ikke hvordan det vil bli.

Skrevet

Om blizzard ikke endrer meget mye fra betaen så vil Ret Pala's være ganske så syke i pvp, helt syk dmg. Mer vet jeg ikke, siden jeg ikke har giddet å sette meg inn i det enda :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...