Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man spille med hvilket som helst lag på demoen? Må vel være noe begrensinger siden det nettopp er en gratis demo?

Skal i alle fall starte med Vindbjart så fort som mulig, deretter Liverpool og Start :D

Skrevet

De eneste begrensningene er vell at du bare kan spille en sesong så vidt jeg vet. Databasen er jo allerede klar, siden den ble brukt i FMlive betaen.

Jeg var beta tester på FMlive, og vil ikke si jeg ble imponert, håper virkelig 09 er bedre :)

Skrevet

Ja, det er slik det fungerer. Mener jeg leste et sted at det var en halv sesong, men. Kommer nok til å ha et par gamer å kunne starte på når fullversjonen kommer.

Skrevet
De eneste begrensningene er vell at du bare kan spille en sesong så vidt jeg vet. Databasen er jo allerede klar, siden den ble brukt i FMlive betaen.

Tradisjonellt sett er det den eneste begrensningen ja.

Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg virkelig begynner å glede meg!

Jeg klarer faktisk ikke å spille FM 08 nå.. Gleder meg bare så utrolig mye til 09..

Hva er det som er nytt i 09 ?

Noen som kunne sette opp en liste..?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Du kan se kampene i 3d.

Skrevet

Er veldig skeptisk på 3D funksjonen, regner egentlig med at det blir en total flopp, men, den blir nok videreutviklet til senere fm, og blir den en gang bra, så blir det knall.

Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg ikke til å bruke 3d funksjonen.

Skrevet
Er veldig skeptisk på 3D funksjonen, regner egentlig med at det blir en total flopp, men, den blir nok videreutviklet til senere fm, og blir den en gang bra, så blir det knall.

Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg ikke til å bruke 3d funksjonen.

Er litt usikker selv.. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å bruke 3D funksjonen jeg heller, men det blir spennende å se hvordan dette fungerer..

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Håper at Sports Interactive overrasker med 3d'en, det hadde vært morsomt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...