Gå til innhold

Førsteinntrykk: Nokia N96


Anbefalte innlegg

Ut i fra spesifikasjonene er det vel lite som skiller denne fra N95 8GB bortsett fra minnekortstøtte og 16GB innebygget minne?

 

Ny versjon av s60v3; FP2. IMHO er det den største nyheten med denne. Kommer bl.a. med støtte for å hente ut kart fra Maps til andre programmer og ny-designet meny.

Endret av deeweef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Mulig jeg ikke er et "medie", men jeg var i alle fall noen få timer før dere i amobil.no med et førsteinntrykk. Rett skal være rett ;)

 

Mitt førsteinntrykk av Nokia N96.

 

Two thumbs up :D

 

Hater når artikler på hvilken som helst side presiserer at de er først, har scoop etc etc - er en spesiell side som er helt fæl med det (ikke amobil) men skal ikke nevne navn. Da er det ekstra festlig at de ikke var først lell

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
N96 har en oppløsning på 240 x 320 piksler, mens HTC Touch Pro stiller med 480 x 640 piksler, noe som er fire ganger så mye. Dette gir en betydelig forskjell i skarpheten.

 

Dobbelt så mye ihvertfall. :)

 

Nah, er nok ganske sikker på at det er fire ganger så stort bilde :p

 

Dobbel bredde og dobbel høyde gir et fire ganger så stort bilde

post-20943-1220509376_thumb.jpg

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Ved lanseringen av N85 har det potensiale salget av N96 sunket betydelig.

N85 er bedre på alle måter, bedre chip sett, mer kompakt,noe bedre kamera, bedre lyd, bedre skjerm osv osv.

Så hvem vil nå gå for N96?

Veldig nisjemodel dette her.

 

Sier noe der. Hadde n96 kommet mye før så hadde den nok solgt vesentlig bedre enn hva den gjør og kommer til å gjøre.. prisen burde også vært mer "brukervennelig."

Lenke til kommentar
Telefonen er laget på fabrikken til 96 utvalgte personer i hele verden.

Vi ble alle lovet telefonen 1 mnd. før alle andre.

Mitt eksemplar er Norge sin.

Har mail fra Nokia i Finland som kan bekrefte at dette er en fullversjon og avviker ikke på noen som helst måte fra de som produseres for markedet.

Våres versjon kom forøvrig med 8gb minnekort, billader og BH-503 Bluetooth headset som bonus.

 

Hilsen Mobilguruen

Kalle Ellinger

 

Jeg har nr 51 av 96 så du er nok ikke den eneste i Norge :) :

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11909885

 

Fikk du med 8GB kort i din?

Det skulle følge med, men det fulgte ikke med hos meg. Har også lest andre steder på nettet at Nokia skulle ettersende minnekortene.

Lydkvaliteten på BH-503 var ikke veldig imponerende etter min mening, mye bedre lyd i vanlige headsett/ørepropper.

Lenke til kommentar
Takker og bukker for fin innledning :-)

 

Dette er ingen prelanseringsenhet.

Telefonen er laget på fabrikken til 96 utvalgte personer i hele verden.

Vi ble alle lovet telefonen 1 mnd. før alle andre.

Mitt eksemplar er Norge sin.

Har mail fra Nokia i Finland som kan bekrefte at dette er en fullversjon og avviker ikke på noen som helst måte fra de som produseres for markedet.

Våres versjon kom forøvrig med 8gb minnekort, billader og BH-503 Bluetooth headset som bonus.

I mail fra Nokia forrige uke har de ikke startet engang med produksjonen av mobilen til markedet, så er spent på når den kommer egentlig.

 

 

Hilsen Mobilguruen

Kalle Ellinger

 

"I mail fra Nokia forrige uke har de ikke startet engang med produksjonen av mobilen til markedet, så er spent på når den kommer egentlig."

I følge Nokia, er disse telefonene produsert for lengst.

Jeg vil tro at dagens produksjon handler om morgendagens mobil.

Lenke til kommentar

Design er smak og behag, jeg synes den ser ganske kurant ut. En ulempe med mørke og blanke telefoner er at fingeravtrykk synes godt (men det gjelder ikke bare nye Nokia telefoner).

 

Når det gjelder kvalitetsfølelse så er det mer enn kun designet en ser på et bilde, men også hvordan knapper er å ta på og andre mekaniske egenskaper. Jeg antar at du har kjent på telefonen i produksjonsutgave?

Jeg synes denne føles bedre ut enn f.eks N95 spesielt når det gjelder slideren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...