Gå til innhold

Førsteinntrykk: HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et kjapt spørsmål til dere som "forsvarer" diamond her. Skriver dere med pekepenn på SW-tastatur, eller går det for hånd? Hatt en Ku990 en stund nå, og veldig fornøyd med SW-tastaturet på denne, da jeg lett skriver med tommelen her.

 

Er ute etter en kjapp telefon, men ikke villig til å drasse på de ekstra grammene, og tykkelsen hvis det fungerer å skrive med fingrene direkte på QWERTY tastatur på skjermen. Skriver mye meldinger og er derfor avhengig av en god tastaturløsning :)

Lenke til kommentar
Godt forslag, men synd du ikke får hentet de tilbake til HTCen din.. 99% sikker på det.

 

Takk for gode råd. Nå viser det seg at jeg til min store forbauselse faktisk fikk til å synce/legge inn alle kontakter og kalenderhendelser fra n73 til outlook. Så regner jeg det blir en smal sak å hente dem inn i touch pro igjen.

Lenke til kommentar
Takk for gode råd. Nå viser det seg at jeg til min store forbauselse faktisk fikk til å synce/legge inn alle kontakter og kalenderhendelser fra n73 til outlook. Så regner jeg det blir en smal sak å hente dem inn i touch pro igjen.

Sjekk i Outlook om PC Suite eller hva du brukte faktisk la mobilnummere under "Mobile phone", etc. Var et lite helvete da kona gikk over til HTC...

Lenke til kommentar
Bare et kjapt spørsmål til dere som "forsvarer" diamond her. Skriver dere med pekepenn på SW-tastatur, eller går det for hånd? Hatt en Ku990 en stund nå, og veldig fornøyd med SW-tastaturet på denne, da jeg lett skriver med tommelen her.

 

Er ute etter en kjapp telefon, men ikke villig til å drasse på de ekstra grammene, og tykkelsen hvis det fungerer å skrive med fingrene direkte på QWERTY tastatur på skjermen. Skriver mye meldinger og er derfor avhengig av en god tastaturløsning :)

 

 

Prøv Calligrapher fra Phatware.com ,gjerne med norsk modul(da tolker den æøå), funker som fy på diamond, du skrive med penn rett på skjermen og den skjønner alle typer 'kråkeskrift'

Lenke til kommentar
Takk for gode råd. Nå viser det seg at jeg til min store forbauselse faktisk fikk til å synce/legge inn alle kontakter og kalenderhendelser fra n73 til outlook. Så regner jeg det blir en smal sak å hente dem inn i touch pro igjen.

Sjekk i Outlook om PC Suite eller hva du brukte faktisk la mobilnummere under "Mobile phone", etc. Var et lite helvete da kona gikk over til HTC...

 

 

Det gikk faktisk rimelig knirkefritt, kunne velge det direkte fra pc suite, konfigurerte slik at jeg bare sendte kontaktene til outlook. de ble lagt sammen med de andre kontaktene i outlook. Nå har jeg importert dem inn i touch pro uten problemer, sammen med alle e-post-kontaktene. Må nok rydde opp litt der, men så langt er det bare frydoggammen.

 

Er ellers svært fornøyd med mobilen, føler jeg går rundt med en fullblods pc i lomma. Krever litt tilvenning, spesielt Touch-FLO konseptet. Og plutselig synes jeg det er gøy å skrive sms, bruker hardwaretastaturet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...