Gå til innhold

256 MB ATI Mobility RADEON HD 3650 Ytelse


tor1986

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om noen vet om dette grafikkortet er noe særlig bra... Fant meg en pc med dette grafikkortet, men det har bare 256 mb minne, og det går ikke å velge noe annet heller..

 

Noen som vet hvor mange poeng det har fått i Vista? (det poengsystemet som viser ytelse på hver komponent)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare lurer på om noen vet om dette grafikkortet er noe særlig bra... Fant meg en pc med dette grafikkortet, men det har bare 256 mb minne, og det går ikke å velge noe annet heller..

 

Noen som vet hvor mange poeng det har fått i Vista? (det poengsystemet som viser ytelse på hver komponent)

hei, dersom du tenker på spill så er den dessverre ikke allverden, den takler eldre spill med greie fps'er bare du holder oppløsningen nede og ikke kjører på masse eyecandy.

det går ann å velge et annet og bedre kort, så lenge det er en stasjonær pc vi snakker om. nå vet ikke jeg sånn direktE hvor langt du kan strekke deg i pris,men kort som 8800GT,8800GTX,hd4850,9800GTX,8800GTS osv er jo gode kort til en grei pris som også takler nyere spill svært godt egentlig. 8800GTX kom i 06 som et "gjennombrudskort",men selv etter 2år så kan den fremdeles levere og prisen er ganske hyggelig også.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Det er en bærbar fra dell. En studio 17 pc. Koster rundt 10-12 lapper.

 

eneste minuset med den jeg har konfigurert er at det bare er dette skjermkortet som følger med. Det går altså ikke an å velge noe bedre skjermkort.

 

Grunnen til at jeg velger dell er fordi bedriften jeg jobber har en hjemme pc ordning hos dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...