Gå til innhold

Temporarily suspended account


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Men blir ikke profilen på aromry oppdatert hver gang man er på? Eller blir det ikke registrert så fort, for om noen har tatt alle tinga så betyr vel det at armory burde være tom også? Eller?

Lenke til kommentar

Hei Kjekssmulen.

I mailen du skal ha fått fra Blizz så skal det stå hva du må gjøre, hvis det er mistanker om hacking av konto eller selging av konto osv. så kommer ikke kontoen din til å bli åpnet automatisk. Det du sikkert må gjøre er å sende inn en melding til Blizzard der du beviser at du er den rette eieren av kontoen. Du må sikkert sende inn et bilde av passet ditt eller lignende, samt cd key, de siste sifferene på kredittkortet ditt samt adresse osv, osv.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Der er ei side på wow-europe (webform) der du kan sende inn informasjon om accen (hvilke navn den står i, e-mail, du kan sende bilda av keyen og bilde av bank kort eller pass som viser att det er din acc) så får du tilbake accen, men dette kan ta litt tid. Eg har gjort dette før fordi eg blei hacka og glømte secret password. Du kan og bytte secret question og answer med og sende inn eit anna webform med ca same informasjon.

Skal finne linken snart, men har ikkje tid no

 

Ein liten ting, eg rekner med du har glømt secret qustion/answer for den einaste måten du kan bytte det på er og bevise att det er din acc, så med mindre du har kjøpt den så kan ikkje noken andre enn du eller noen andre som har tilgang til din acc info og eit ID bevis av deg bytte det.

 

Edit hadde litt tid så fant linken til deg http://eu.blizzard.com/support/webform.xml bare veld "World of Warcraft" og så "account Sicurtity/compromise" og så følger du instruksene.

Vist alt gearet ditt er borte når du får tilbake accen din så snakk bare til ein GM om det, du har ein 2mnd rec av alt som blir sletta o.l så han skal nok ordne alt til deg. om du venter mer enn 2 mnd (det gjorde eg...) så får du ingenting.

Endret av 2r3
Lenke til kommentar

M'key, nå er personal question plutselig det samme, rare greier. Men jeg har en keylogger, det er hvertfall sikkert. Jeg har kjørt endel spyware, virus tester, og 2 filer var infected. Bør jeg gjøre noe mer?

 

*BTW, jeg har hørt at hvis man copy paster passordet når man logger på kan ikke keyloggeren spore det. Confirme?

Endret av Kjekssmul1
Lenke til kommentar

annen fin metode

 

åpne et dokument

skriv en bokstav av PW, skriv et par random linjer, skriv neste bokstav etter den første (en keylogger kan ikke tracke hvis du flytter på hvor i dokumentet du skriver med musa) og rinse and repeat til du har hele passordet skrevet i et ord, gjerne rable litt mer etterpå.

 

Så slepper du fikle alt for mye med copypaste når du skal legge inn PW :)

 

Og hvis du lurer på hvorfor jeg vet det med keylogger, har logg på min egen pc :p

Lenke til kommentar
skal jo funkere men den fila du skriver det inn i bør du også fikle litt med.

eks

 

1m2a3t4s

 

kopier og lim til du får:

mats1234.

 

og btw dette er ikke mitt pw nei

 

Dette gir deg ikke sikkerhet. Samme gjelder copy & paste metoden.

En keylogger kan gjøre flere ting på en gang, f.eks. lagre informasjonen du har i utklippstavle eller faktisk bare fange opp passordet som sendes til Blizzard. Altså samme hvor mye du prøver å lage forvirring så blir passordet husket når du trykker "log in".

 

Er ikke meningen å kverulere, men 99% av de som tror de er på den sikre siden er fremdeles utsatt for slike ulumskheter.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...