breisladd Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 (endret) har nettopp kjøpt cod4 via steam, vil så laste ned/installere.. men steam prøver å legge det inn på c: hele tiden, da det er lite plass igjen der, så bil jeg heller legge det inn på en av de andre diskene. men jeg finner ingen måte å forandre hvilken disk jeg skal legge det inn på, er det noen som kan hjelpe? Endret 1. september 2008 av breisladd
Zimon Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Flytt hele steam mappen over til en annen disk/partisjon. Deretter oppdaterer du snarveiene eller lager nye. Når du kjører Steam første gang etter flytting vil Steam "fikse" seg selv. I allefall det jeg gjorde, fungerte fint for meg. Jeg er usikker på om du kan få Steam spill installert på andre steder enn i Steam mappestrukturen. Noen som har triks?
breisladd Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 Flytt hele steam mappen over til en annen disk/partisjon. Deretter oppdaterer du snarveiene eller lager nye. Når du kjører Steam første gang etter flytting vil Steam "fikse" seg selv. I allefall det jeg gjorde, fungerte fint for meg. Jeg er usikker på om du kan få Steam spill installert på andre steder enn i Steam mappestrukturen. Noen som har triks? Stemmer, takker og bukker. Funka fint.
Zimon Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Stemmer, takker og bukker. Funka fint. Flotters og bare hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå