Gå til innhold

Hva assosierer du med ordet ****-leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flaskepost

 

Edit: too slow again..

 

Bytter til tilfeldig

 

 

Egentlig skal vi vel bare skrive ett ord her i tråden. Kanskje noen kan lage en tråd hvor vi kan assosiere med ord, setninger, bilder, videoer osv. Slik at vi står helt fritt? Den videoen var jo veldig passende :) , men vi ødelegger vel intensjonen med tråden hvis vi bruker video?

 

Hvis du gidder å lage en ny og friere assosiasjonstråd, AdNeusem, så blir jeg med på den. Gjerne en tråd hvor vi assosierer helt fritt og ikke må begrense oss til konvensjonelle assosiasjoner.

Hehe, ja, klarte ikke å la være. Humrer godt når jeg hører den sangen xD

 

Men ja, jeg lager en tråd jeg. Iz gonna be ze bezt zhread evar!

 

Men må fastsette rægler. Jeg tenker: Maks 4 ord. Kan svare med video ELLER bilde ELLER 4 ord (tillates setninger blir det nok bare enda en forumkafe tenker jeg). Du kan ikke kombinere ord med video f.eks., må velge én. Neste svar kan ikke være video hvis forrige var video, slik blir det variasjon og ikke bare en videotråd eller bildetråd. Meningen er assosiasjoner, eller morsomme ting du forbinder det med, eller en mening du har om det. Du kan f.eks. svare tullkuk hvis forrige er et bilde av tja.. Obama - cuz, I don't trust him! He has a dark, hidden agenda!)

 

Meen problemet er jo at hvis man har setninger så må man kunne assosiere noe med det, og man kommer aldri videre hvis man fortsetter å omtale samme ting. Så en regel bør kanskje være at man alltid svarer med et ord? Man da mister svaret mening, da kan man ikke bygge på det og det er jo litt det som er kjekt egentlig. Sååeee, not sjure. Hva med bare 4 ord, og video/bilder tillates, men bare en video/bilde per bruker per side?

 

Idk.. xD reply with thoughts.

 

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...