Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lappen på atv/moped - kostnader?


Heine M

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er mange innlegg om dette, men jeg blir bare mer forvirra jo mer jeg leser, så jeg tenkte å spørre selv. Det jeg lurte på var alle kostnadene, hva blir det sånn ca. totalt når jeg tar lappen på atv (50ccm) under 150 kg?(utenom selve atv`n) :ermm: Og er det billigere hvis jeg tar lappen på u.skolen? (I såfall, hvor mye?) :hmm:

Endret av Heine M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også HK begrensing,eller det var ihvertfall det, er mulig de har gått bort ifra de litt igjen nå siden du får noen nye mopeder som går som uplombert opp til 45km/t hvor den da sperrer elektronisk

 

Edit: For å få mopedlappen må du ta trafikkalt grunnkurs + mopedkurs (samt stå på teoriprøva)

Mener jeg betalte rundt 4 tusen for dette for ca 3 år siden

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Tok lappen for drøyt 1,5 år sida nå, betalte vel 4200 for lappen og rundt tusenlappen for TK? Er ikke sikker på TK, er ganske lenge sia, men du må også ha mørkekjøring, som fort koster en tusenlapp det og... Kommer selvsagt litt ann på hvor du tar den, pris varierer litt... men ville ikke antatt og komme under 6 store ;)

 

Så kommer det jo fort 10-20k til sykkel etter det også da ^^ (tragisk hvor mye konf. penger som går i lomma til moped forhandlere ^^)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...