Gå til innhold

3G video samtaler i sony ericsson funger ikke


Anbefalte innlegg

Hei har fått ny tlf å skal prøve ut Video samtaler.

 

Men når jeg ringer til en venn som har 3g video sote opp på sin tlf så står det bare *video anrop mislyktes* Har sett igjennom instilingene på Mobilen å der står det 3G å GSM nett sote opp!!!

 

Får det bare ikke til å fungere, hadde vært fint om noen kunne gje meg et svar om hva som kan være galt!!!

 

Er det noen programmer som må lastes ned å installere på tlf

 

Litt info!!!

 

Mobil: Sony Ericsson k800i Cyber-Shot

 

Mobil2: Sony Ericsson K810i Cyber-shot!!!

Endret av andriesa
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
fungerte ut av boksen på min c702. hvilken operatør har du? får du 3g-symbol øverst på telefonen når du bruker internett til andre ting?

 

 

Bruker Netcom, ja får 3G symbolet men når jeg skal ta å starte en video samtale så får jeg opp en liten melding det står... (KUNNE IKKE UTFØRE)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har akkurat det samme problemet, 3G symbolet er fremme når jeg er på internett, men videosamtaler fungerer ikke. Min telefon er en SE W980. Abonnementet mitt er Talkmore, som bruker Telenors nett. Videosamtaler fungerte på en annen mobil som jeg låner (husker ikke navnet på den i farten, men den er ikke akkurat ny) med det samme SIM-kortet.

Ingen som har noen idé om hva som kan være galt?

 

Dessuten har jeg problemer når jeg bruker motivet "Clarity". Om jeg prøver å skifte bakgrunnsbilde når dette motivet er i bruk, får jeg opp beskjed om "Minnet fullt". Allikevel så er 90% av minnet på telefonen ledig.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat det samme problemet, 3G symbolet er fremme når jeg er på internett, men videosamtaler fungerer ikke. Min telefon er en SE W980. Abonnementet mitt er Talkmore, som bruker Telenors nett. Videosamtaler fungerte på en annen mobil som jeg låner (husker ikke navnet på den i farten, men den er ikke akkurat ny) med det samme SIM-kortet.

Ingen som har noen idé om hva som kan være galt?

 

Dessuten har jeg problemer når jeg bruker motivet "Clarity". Om jeg prøver å skifte bakgrunnsbilde når dette motivet er i bruk, får jeg opp beskjed om "Minnet fullt". Allikevel så er 90% av minnet på telefonen ledig.

 

 

Jeg har ikke så mye bruk for video samtale men hadde vært godt å ha i blant... Har 3 kompiser som har samme tlf som meg å ingen av oss får det til å fungere, Har hørt noe om at vi må laste ned ei fil i fra Sony Ericsson sin hjemme side!!!

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått til videoanrop, og har heller ikke hørt noe om at man må laste ned noe for å bruke det, men det sære er at når søsteren min ringte meg via videoanrop fungerte det også på min telefon.

Det er visst bare utgående jeg ikke kan ta i bruk ... !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...