Gå til innhold

XP finner ikke ekstern hdd (min datamaskin)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har problemer med en ekstern hdd. Når jeg plugger den i blir den funnet på verktøy linja, men det skjer ikke noe mer. Tidligere startet XP den automatisk, men nå finner jeg den ikke engang på min datamaskin. Jeg har prøvd en annen ekstern hdd og da starter den opp som min gjorde før. Finnes det noe oppskrift på hva jeg kan prøve?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey. det er fremdeles en hel hau av bugs i xp. mest sansynlig deler den stasjon bokstav med en annen enhet. og da blir den ikke oppdaget nei.

 

dette skjedde meg når jeg kobla inn en kortleser, som tok ca 6 stasjonbokstaver. og den ene enheten den tok bokstaven fra ble bare oppdaget, men ikke mounta(plasert i "min datamaskin")

 

min løsning på problemet var å bytte ut stasjonbokstaven på minnekort leser enheten.

om du er usikker på hvordan man bytter stasjonbokstav på en enhet så skal jeg gi deg en detaljert beskrivelse på det også..

Lenke til kommentar
hey. det er fremdeles en hel hau av bugs i xp. mest sansynlig deler den stasjon bokstav med en annen enhet. og da blir den ikke oppdaget nei.

 

dette skjedde meg når jeg kobla inn en kortleser, som tok ca 6 stasjonbokstaver. og den ene enheten den tok bokstaven fra ble bare oppdaget, men ikke mounta(plasert i "min datamaskin")

 

min løsning på problemet var å bytte ut stasjonbokstaven på minnekort leser enheten.

om du er usikker på hvordan man bytter stasjonbokstav på en enhet så skal jeg gi deg en detaljert beskrivelse på det også..

Hei, jeg tror jeg kan skifte bokstav, ved å høyreklikke på min datamaskin også velge behandle. Og videre inn på lagringsmedier. Men når jeg kobler til min usb hdd, låser det programmet seg. Tror jeg må gå den dyre utveien via ibas eller reconsult :(

Firefox henger seg etterhvert også. Men den våkner igjen med engang jeg tar ut usb'n. *argh*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...