minimum payne Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 det fungerer ikke, jeg var dum og kjøpte spillet, men det bare installerer seg og fungerer ikke, utrolig at noe sånt blir solgt online. her er feilmeldingen jeg får: ----- Initializing Renderer ---- ----- Client Initialization Complete ----- Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 3.0 Vertex shader version is 3.0 Shader model 2.0 code path is available. Shader model 3.0 code path is available. Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware. Attempting 1024 x 768 fullscreen with 32 bpp at 60 hz Game window successfully created. Using 4x anti-aliasing Creating Direct3D device... Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0 Loading fastfile code_post_gfx Loading fastfile ui Loading fastfile common ERROR: Could not find zone 'c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff' helt utrolig at slikt blir solgt over steam... antakeligvis siste gangen jeg kjøper ett spill over steam.
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 ... og jeg kjøpte en gang et spill i butikken som ikke virket, og det samme skjedde med et jeg lastet ned. Konklusjon: Aldri spill et spill igjen, noensinne.
SuperSkunk Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg kjøpte det på xbox. Det var veldig kort spill, da.. Ble ferdig på noen timer. Men det var jo ganske billig, da. Kult spill!
Crazy_Man Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 det som skaper problemer er den enheten som er mellom skjermen og stolen
Gaarulf Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg kjøpte en gang en kake i kantina som jeg ikke likte, derfor må dere slutte å kjøpe kaker. Har kjøpt spill til godt over 1000 kroner på steam, og har fremdeles ingen problemer.
Xiphac Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Til trådstarter :Sett STEAM til engelsk språklig..
Largie Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Enheten mellom stolen og pcen burde skifte språket i Steam til engelsk. Da funker det prikkfritt. http://forums.steampowered.com/forums/show..._post_gfx.ff%27 Google er din venn hvis du har problemer ffs... Don't whine about it
FPShooter Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg kjøpte det på xbox. Det var veldig kort spill, da.. Du har ikke skjønt poenget. SP er bare oppvarming til Multiplayer som er hoveddelen av spillet som du kan spille i årevis.
Licht Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Ikke for å henfalle helt til elitisme, men den naturlige reaksjonene hos de fleste ville vært å google feilkoden og se hva man fant. Sjansene for at andre har hatt samme problem, og at det finnes en løsning, er tross alt rimelig høye. Dette viste seg jo også å være tilfelle her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå