Zeph Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Radiohead, her med låta Creep frå albumet Pablo Honey. Se filmen hos Youtube Muse, her med låta Starlight frå albumet Black Holes and Revelations.
Lamentations Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Led Zeppelin! :!: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube
Martin HaTh Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Har noen andre, Twilightning, Angel dust, Lostprophets
VepsoO^^ Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Richard Aschroft The Verve The Wombats American Hi-Fi Amy McDonald Arctic Monkeys Band of Horses Billy Talent Counting Crows Daughtry Death Cab for Cutie The Decemberists The Killers The Kooks Live The Postal Service Snow Patrol The Raconteurs Seven Foot Wave Them is me THE SHINS OASIS Travis Vampire Weekend Thats it
AmazinglyConfused Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Her må jeg ta meg en gjennomgang av artister. Var jo masse gode tips. Starter med band of horses Mine forslag: Big Bang Sick Puppies Shinedown Waking Ashland
norslayer Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 bullet for my valentine ^^ helt klart noe du hadde likt "tror jeg"
norslayer Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 hvorfor ikke det ? han hører jo på breaking benjamin noen av sangene er på samme stadie
Mountain Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Som sagt, Red Hot Chili Peppers. Til trådstarter, finner du noe du liker?
a-z Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Metallica er noe alle liker eh, NEI! Endret 2. oktober 2008 av a-z
Thatssomebaadnews Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Takk for svar, folkens! Var så masse forslag her.. Holder på og laste ned litt nå, men er ikke barebare da jeg har tregt internett Igjen, takk for svar!
Kallileo Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Du bør også begynne med last.fm.. Den logger alt du hører på, og gir deg tips til nye artister/album/sanger Da hadde vi sluppet tråder som denne
Kimannjer Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 The Fray The Kooks The Shins The Killers Foo Fighters Audioslave + div herfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå