Gå til innhold

Estimert frakt på 3120 kr!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk estimert frakt på 3060 kr når jeg valgte postoppkrav +servicepakke.

Handler hos netshop

Dette kan vell ikke stemme?

Edit: Det er snakk om komponentene til en stasjonær pc. Midi tower størrelse.

Endret av andreasnicolai
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Skrevet

Nei det høres helt feil ut, det burde komt på 110-120 med mindre du har bestemt at du skal ha det sent på en egen tre-pall.

Bestilte en hel pc i deler og da kom frakten på 110 kr vis jeg husker rett.

Og post oppkravet er på 50-60 kr eller noe vis jeg husker rett.

Prøv igjen og se om du får riktig frakt for det er feil frakte priser vis du skal ha det sendt innenfor Norge.

Du skal ikke ha det til utlandet vel?

Mvh donnieakalefty

Skrevet

Ikke spør oss her på forumet, tviler på at noen her kan hjelpe deg.

De du må spørre er;

*trommevirvel*

Netshop!

Nei, det er ikke vanlig at noe koster så mye i frakt, om du ikke har bestilt bly i samme slengen.

Sikkert skjedd en feil.

Skrevet
Nei det høres helt feil ut, det burde komt på 110-120 med mindre du har bestemt at du skal ha det sent på en egen tre-pall.

Bestilte en hel pc i deler og da kom frakten på 110 kr vis jeg husker rett.

Og post oppkravet er på 50-60 kr eller noe vis jeg husker rett.

Prøv igjen og se om du får riktig frakt for det er feil frakte priser vis du skal ha det sendt innenfor Norge.

Du skal ikke ha det til utlandet vel?

Mvh donnieakalefty

Skal ha pcen til gode gamle Trøndelag. Yess, jeg prøver igjen!

Skrevet

Nope, får samme estimert frakt etter å ha satt sammen pcen for andre gang. Får uansett ikke kontakt med netshop før Mandag, og da er jeg tilbake på leir(militæret)..

Så unødvendig..

Skrevet

Har du ein kopi av bestillingen?

Kan være eit eller to siffer feil på ei vare for eksempel. Då kan den kanskje ha vekt nok til å koste over 3000 i frakt. Har du prøvd å fjerne komponentene, eventuelt legge til ein og ein og sjå om frakten plutseleg blir dyr på eit produkt?

Skrevet
Har du ein kopi av bestillingen?

Kan være eit eller to siffer feil på ei vare for eksempel. Då kan den kanskje ha vekt nok til å koste over 3000 i frakt. Har du prøvd å fjerne komponentene, eventuelt legge til ein og ein og sjå om frakten plutseleg blir dyr på eit produkt?

Ja har prøvd det.. prisen gikk ned med 100 kr per komponent jeg fjernet ca.

Har en printscreen ja, men skal prøve igjen nå=) hvis det blir fucka igjen legger jeg ut kopi på nette.

Skrevet

Hvorfor betaler du ikke med kort. Har bestilt fra Netshop to ganger i år, og da har frakten kostet den nette sum av kr 80. Det kan jo også lønne seg å se hva andre nettshopper tar i frakt og ikke minst for delene.

Posten vet nok også å ta seg betalt. Sitter her med kvittering for to stk rekommanderte brev - A5 konvolutt med hhv ett og tre A4-ark i. Pris pr stk kr 88.

Skrevet

Det var faktisk strømforsyningen som fucket opp frakten, skiftet den og det vart frakt på 210 kr.

Så nå er vidunderet bestillt, gleder meg til neste helgeperm!

Skrevet

Gjør netshop en tjeneste og send en mail med info om hendelsen og hvilken vare som klusset til bestillingen da, så kan de rette opp slik at nestemann ikke opplever det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...