Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Barbere, eller beholde jungelen?


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Tarzan_*

Emnetittel sier alt.. Barbere, eller ikke?

Skal gjøre dette i kveld, så hvis flest folk sier BARBER før 00.00, barberer jeg nå ikveld! (og omvendt)

 

Er snakk om underlivet, og jeg er gutt forresten. Frister litt og barbere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stusser du så blir det mindre jungel, barberer du bort alt kan det bli utslett og klamt så vidt jeg vet.

Utslett og klamt? Smøre på fuktighetskrem etterpå, så blir det så bra så. Det er da ingen større grunn til å få utslett der enn i ansiktet.

 

Hei hei!

For min del så synes jeg at å barbere er latterlig. Det er en grunn til at vi er skapt som vi er. Og tenk på de sverdene som kommer ut etterpå da?

Du synes også da at jenter skal la det gro både mellom beina og under armene? Det er jo slik de er skapt!

Lenke til kommentar

Mandig å høvle nedentil, det er kanskje skremmende første gang. Jeg har gjort dette mange ganger. Litt nervøs første gangen da jeg tenkte at høvel ikke har noe gjøre der nede, me det er ikke noe vanskelig. Bare ha fokus på å høvle rett så går det lett!

 

Er du ikke nøye vil det klø, det har jeg erfart!

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Nå er jeg jente, men jeg liker ikke at gutter barberer seg der nede, bare fordi jeg ikke synes det ser noe bra ut. Når man barberer kan det oppstå røde prikker + kløe. Det vokser ganske fort ut igjen så hvis du vil ha det clean hele tiden må du barbere relativt ofte. Jeg vil si stussing :thumbup: men du får for all del velge selv (:

Går evt ann å prøve dette en gang og se om det er noe for deg, ellers lar du det bare gro ut igjen ;)

Lenke til kommentar
Nå er jeg jente, men jeg liker ikke at gutter barberer seg der nede, bare fordi jeg ikke synes det ser noe bra ut. Når man barberer kan det oppstå røde prikker + kløe. Det vokser ganske fort ut igjen så hvis du vil ha det clean hele tiden må du barbere relativt ofte. Jeg vil si stussing :thumbup: men du får for all del velge selv (:

Går evt ann å prøve dette en gang og se om det er noe for deg, ellers lar du det bare gro ut igjen ;)

Hey!

Er klar over at de fleste jenter ikke liker dette, men er uten partner for tiden såå.. ;)

Også klar over prikkene og kløen. Barberte meg faktisk nedentil for gud så mange år siden (var vel 12-14?) og husker det var en deilig og lettende følelse, men klødde som faen selv, og svei over lengre tid med kløe. Noen muligheter til og unngå kløen forresten?

 

Tusen takk for svar, forresten ;* ;)

Lenke til kommentar

Finnes noe man kan kjøpe på kondomeriet (finnes sikkert på alle sånne butikker) som skal forhindre kløe og røde prikker. Heter; Unirens, koster vel rundt en 50 lapp etter hva jeg husker. Den er ganske så effektiv, men noe kløe når det gror ut igjen blir det vel uansett men. Den kan du jo prøve ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...