Gå til innhold

Test: RIM Blackberry 9000 Bold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6-er til en telefon til 7500 kr, med dårlig GPS og dårlig kamera samt stor fysisk størrelse. Overraskende, og stikk i strid med forklaringer om hvorfor gode telefoner tidligere ikke har nådd helt opp.

 

At E71 må se seg slått av en mobil testet av Simen J. Willgohs er dog en langt mindre overraskelse.

 

Leste testen, og synes det var en fin gjennomgang av mobilen og dens grensesnitt. Virker for meg som en svært fristende mobil, men pris, tykkelse og GPS skremmer meg bort.

 

Hadde den enda kostet 4 tusen og hatt bedre GPS-løsning samt et operativsystem med større utvalg av tredjepartsprogrammer hadde jeg vært i butikken allerede.

Lenke til kommentar
6-er til en telefon til 7500 kr, med dårlig GPS og dårlig kamera samt stor fysisk størrelse. Overraskende, og stikk i strid med forklaringer om hvorfor gode telefoner tidligere ikke har nådd helt opp.

 

Kan ikke huske at du hadde denne kommentaren da E90 fikk tildelt en 6-er. Merkelig??

Lenke til kommentar
6-er til en telefon til 7500 kr, med dårlig GPS og dårlig kamera samt stor fysisk størrelse. Overraskende, og stikk i strid med forklaringer om hvorfor gode telefoner tidligere ikke har nådd helt opp.

 

Kan ikke huske at du hadde denne kommentaren da E90 fikk tildelt en 6-er. Merkelig??

 

Heheh.. Ingen kommentar. But, you're all over the place today!

Lenke til kommentar
6-er til en telefon til 7500 kr, med dårlig GPS og dårlig kamera samt stor fysisk størrelse. Overraskende, og stikk i strid med forklaringer om hvorfor gode telefoner tidligere ikke har nådd helt opp.

 

Kan ikke huske at du hadde denne kommentaren da E90 fikk tildelt en 6-er. Merkelig??

Kan vel være at man stilte litt andre krav til telefoner for ti måneder siden. Du vet, at selv om utviklingen har stagnert hos noen, så skjer det mye på ti måneder. Ti måneder er lenge.

Lenke til kommentar
6-er til en telefon til 7500 kr, med dårlig GPS og dårlig kamera samt stor fysisk størrelse. Overraskende, og stikk i strid med forklaringer om hvorfor gode telefoner tidligere ikke har nådd helt opp.

 

Kan ikke huske at du hadde denne kommentaren da E90 fikk tildelt en 6-er. Merkelig??

Kan vel være at man stilte litt andre krav til telefoner for ti måneder siden. Du vet, at selv om utviklingen har stagnert hos noen, så skjer det mye på ti måneder. Ti måneder er lenge.

 

Du prøver å være morsom nå? Vel, du lyktes ikke spesielt godt... Latterlig muligens, men ikke direkte morsom...

Lenke til kommentar
6-er til en telefon til 7500 kr, med dårlig GPS og dårlig kamera samt stor fysisk størrelse. Overraskende, og stikk i strid med forklaringer om hvorfor gode telefoner tidligere ikke har nådd helt opp.

 

Takk for alle tilbakemeldinger.

 

Ang. det at telefonen får 6 tross mangler og det at den stiller svakt innenfor enkelte kategorier kan jeg forstå folk stiller spørsmål ved. Men så skal det også nevnes at Bold sprenger rammene fullstendig innenfor mange av de feltene telefonen merker seg på. Og strengt tatt teller ikke kamera like mye på en avansert profftelefon som på en telefon rettet mot multimedia-interesserte. Det er helheten som til slutt teller, og med de kvalitetene Bold har er den suveren innenfor sitt segment.

Lenke til kommentar
6-er til en telefon til 7500 kr, med dårlig GPS og dårlig kamera samt stor fysisk størrelse. Overraskende, og stikk i strid med forklaringer om hvorfor gode telefoner tidligere ikke har nådd helt opp.

 

Takk for alle tilbakemeldinger.

 

Ang. det at telefonen får 6 tross mangler og det at den stiller svakt innenfor enkelte kategorier kan jeg forstå folk stiller spørsmål ved. Men så skal det også nevnes at Bold sprenger rammene fullstendig innenfor mange av de feltene telefonen merker seg på. Og strengt tatt teller ikke kamera like mye på en avansert profftelefon som på en telefon rettet mot multimedia-interesserte. Det er helheten som til slutt teller, og med de kvalitetene Bold har er den suveren innenfor sitt segment.

 

Dere har tidligere gitt E90, som etter manges mening har mye større handicap enn denne, en 6-er, så da skulle vel karakteren være helt grei? At noen ikke aksepterer at andre enn Nokia faktisk lager kjempegode telefoner, er vel strengt tatt deres problem?

Men nå ligger vel HTC touch pro på testbenken, så jeg må si jeg ser frem til spenning hvilken karakter dere kommer til å gi den. En 7-er?

Lenke til kommentar
Men nå ligger vel HTC touch pro på testbenken, så jeg må si jeg ser frem til spenning hvilken karakter dere kommer til å gi den. En 7-er?

 

Jeg tipper den havner på en 5er! Jeg vet ikke hvor jeg har det tallet fra, men det liksom bare "kom" til meg. Så nå er jeg spent!

 

Tror muligens denne kan bli min neste mobiltelefon. Skal selvfølgelig sjekke ut, ja gjett hvilken jeg tenker på, først. :)

Lenke til kommentar
Men nå ligger vel HTC touch pro på testbenken, så jeg må si jeg ser frem til spenning hvilken karakter dere kommer til å gi den. En 7-er?

 

Jeg tipper den havner på en 5er! Jeg vet ikke hvor jeg har det tallet fra, men det liksom bare "kom" til meg. Så nå er jeg spent!

 

Tror muligens denne kan bli min neste mobiltelefon. Skal selvfølgelig sjekke ut, ja gjett hvilken jeg tenker på, først. :)

 

Du tenker på en telefon som begynner på "S", og slutter med "Ony Ericsson Xperia" ;)

 

Jeg kunne tenkt meg både Touch Pro og Xperia, men jeg er litt skeptisk til tykkelsen på de to.

Lenke til kommentar
unnskyld meg, Bold for tykk? den er jo mye tynnere enn feks Nokia N95...

Sammenligne Bold med N95?

 

Nærmeste konkurrent blir E71. Den er ca. 40% tykkere enn E71.

 

Og nå er plutselig tykkelsen alfa omega på en mobil? Tror heller man skal se på brukeropplevelsen på de to modellene. Ikke det at E71 er en dårlig telefon, men ærlig talt; S-60 er gammeldags, trist og kjedelig...

Lenke til kommentar

Alfa omega har jeg ikke sagt det er, men for meg og en del andre spiller absolutt tykkelse inn på valg av ny mobil.

 

Personlig liker jeg at min ipod nano er tynn som få, og at min E71 bare er 1cm tykk. Smak og behag, akkurat som med S60.

 

Og plutselig? Nei, det hele startet med razr en god del år tilbake nå :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...