Gå til innhold

Skal lage meg tiwnk rouge -> Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og lager en Gnome rogue lvl 19 twink, og har fått det meste, men det er et par ting jeg mangler.

Wrist

Rings

Trinkets

Neck

Jeg kjører agility og stamina for et meste, men også strength. Uansett, er det noen som vet hva det beste til det jeg mangler er? Si gjerne enchants også. Hvis dere har en FULL rouge liste, fortell gjerne den også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neck -> Wsg reward

Ring -> Wsg reward + quest reward fra the stockades(husker ikke helt navn på quest eller ring, også mulig de har gjort om questet husker ikke helt)

trinket -> honor purchased pvp trinket seal of alliance eller nå sånn, + arena grandmaster trinket

Skrevet (endret)

Kommer jo såklart helt ann på hvor mye penger du har tenkt til å bruke. Jeg storkoser meg med min rogue og jeg brukte ikke mer enn omtrent 500-600g på den. Er du litt mer seriøst bruker du 2x 800g på Meadow Ring of Eluding

Hvis du er veldig veldid rik, og/eller kriminelt idiotisk kan du skaffe deg shoulders med enchants fra Sapphiron i Naxxramas, (Might of the Scourge), selv om enchanten er BoP kan du bruke den på hvilke som helst shoulders uten at den binder ;) Regn med å bruke opp til 5000 gull.

http://armory.wow-europe.com/character-she...gg&n=Omgmom - ta en titt på han her.

Endret av Maehra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...