The_Lobster Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Alt er helt mucked naa. Jeg kan ikke skrive aa.. Istedet faar jeg [.. Og alle andre spessielle bokstaver som gaaseoeyne blir andre tegn enn det det skal vaere. ?? Jeg faar hele tida feilmeldingen naar jeg gjoer noe saerlig med hdn The file or directory C is corrupt and unreadable. Please run the Chkdsk utility. Jeg har proevd aa kjoere chkdsk i command prompt og run, men faar samme error med en gang! Hva kan jeg gjoere??? Har en 32.3 gb stor litt eldre IBM hd. Kjoerte nettop virus sjekk... Takker utrolig mye paa forhaand! Joachim
mhsalangli Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 kan vaere at du maa gaa paa ibm`s hjemmesider aa finne et program som sjekker hardisken din. (dette ble skrevet på den måten hvis han har problemer med å vise/lese æ.ø.å)
The_Lobster Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 Takk! Skal se etter nå. Forresten, jeg prøvde med en restart (idiotisk av meg å ikke prøve det med en gang), og chkdisk startet automatisk ved boot. Synes det var merkelig at det ikke var scandisk som startet.. men men... Har ikke fått feilmeldingen igjen enda.... Men skal se etter... Men synes det var ekstra merkelig at jeg fikk "[" når jeg trykket på "å" tasten, osv.... Joachim
Flyndresnik Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 IBM Drive Fitness Test finner du her: http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm#DFT
Grobo Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Har du på Norsk tastatur? Hvis du har andre språk blir det feil bokstaver osv.
The_Lobster Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 Pearwood: Tusen takk! Skal kjøre den nå... Grobo: Norsk tastatur på ja... Etter en restart funket tastaturet skikkelig igjen... Men du sier noe der... Jeg husker fra mine tider i Junaiten nå, at "?" var der vi har "_", osv. Og det var slik det var før jeg restarta... Så maskina må ha stått på engelsk, selv om det lille ikonet nederst til høyre viste norsk... Takker for all hjelp! Joachim
mhsalangli Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 hvis du går inn på NO-ikonet nede i hjørnet og fjernet US, så blir bare norsk igjen i tillegg vises ikke ikonet lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå