Gå til innhold

Demovare Disk På Komplett


Anbefalte innlegg

Takk for mange bra svar.

Virker som om IBM har hatt en del problemer med diskene sine ja, men er 180GX serien like dårlig som de som det har vært problemer med? Er det noen som har hatt problemer med 180GX diskene?

 

Denne serien er vel for ny til at man med sikkerhet kan si nei (de gamle begynte vel først å ryke etter en viss tid). Men det ville forundre meg om IBM gjør samme feilen med de nye diskene. Selv ville jeg ikke tatt sjansen på IBM på ett par år til, bare for å være HELT på den sikre siden, og kjøpt f.eks WD i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er feil på de. de blir ødelagt etter kort tid. gå for en Maxtor disk.

ville egentlig annbefale WD siden de er kjappere, men jeg har hatt

problemer med 2 wd disker det siste året, så derfor kan jeg ikke

anbefale de. det får noen andre gjøre:)

 

Aldri kjøp maxtor disker!!! De bråker som bare f..n! Jeg kjøpte en maxtor 60 gb fordi det var ata133, men angrer. Høres ut som hele kabinettet skal rase sammen. :x

Lenke til kommentar

Jeg leste på Toms Hardware at 180GXP ligger på ca. 50-55 grader. Jeg har ingen kabinettvifter. Hvis jeg skulle hatt en av disse diskene må jeg da skaffe en slags for for kjøling til den? Eller går det greit å la den være så varm?

Lenke til kommentar
Jeg leste på Toms Hardware at 180GXP ligger på ca. 50-55 grader. Jeg har ingen kabinettvifter. Hvis jeg skulle hatt en av disse diskene må jeg da skaffe en slags for for kjøling til den? Eller går det greit å la den være så varm?

 

Kjøling på harddisk er aldri å forakte. En kabinettvifte som blåser rett mot der hvor disken(e) står er en god ide. Minsker sjansen for at disken sier takk for seg.

Lenke til kommentar
Jeg leste på Toms Hardware at 180GXP ligger på ca. 50-55 grader. Jeg har ingen kabinettvifter. Hvis jeg skulle hatt en av disse diskene må jeg da skaffe en slags for for kjøling til den? Eller går det greit å la den være så varm?

Kanskje du har en viftesocket ledig på hovedkortet og ei gammel cpu-vifte e.l. i rotekassa: jeg teiper vifta fast til en høvelig plass på powerkabel slik at den blåser på hdd - ikke særlig "profft modd", men det funker og er billig 8)

 

b.t.w. jeg bestilte 2 av de 180gxp-diskene ( hadde en 22gxp som kræsjet, og fikk en 75gxp i bytte, den kræsjet så fort windows var installert - men pytt, jeg har trua på denne nye serien, bare den ikke blir for varm ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...