Gå til innhold

Skoleoppgave ang. Word 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guiden var vel i det enkleste laget? Greit at jeg forstod det, men jeg kan makroer godt fra før. Forklar gjerne hva du gjør og hvorfor, hensikt kanskje? Skal se om jeg finner makro guiden min som var en del av min eksamensoppgave.

 

Jo, det kan så være. Jeg prøvde å lage en guide til en helt ny bruker av word 2007. Jeg tenkte hvordan morfar ville måtte ha det hvis han trengte å bli vist :p Er jo grei nok den vel. Link din da Jørgen. Men ja, takk for svar anyways. (Btw, brukte bare Dovito sin konto til å legge den ut, hadde glemt min)

Endret av SirXerion
Lenke til kommentar
last d opp i et format som leses av openoffice, hvis ikke får jeg ikke sett på den ; o

 

Til de som skulle finne på å foreslå word viewer: ALDRI

 

Hva skal du med en guide til Office 2007 når du allikevel ikke bruker det? Her lukter det kverulering og fanboyism, så takk til deg.

Kan komme med konstruktiv kritikk selv om jeg er bittelitt OSS fanboi da : D

 

Grunnen til at jeg ikke liker vw (skulle kanskje sagt d i første posten) Er at den "stjeler" andre suffixer enn .docx og da blir d stress å få de tilbake ; o

 

Overkommelig, men plagsomt.. plagsomt nok til at jeg ikke kommer til å laste d ned >.<

Endret av Kukaka
Lenke til kommentar
Min eksamensbesvarelse: En guide om makroer.

 

Klikk her

 

Kan jeg bare sprø, hvilke klassenivå er en slik eksamensbesvarelse på? :)

Den der var fra andre klasse på VGS. IKT-servicefag. Hvordan det? Var den dårlig?

 

Går på samme. Synes det virket grei jeg. Skulle mesten vist begge til morfar for å se om han kunne skjønne den ene bedre enn den andre :p

Lenke til kommentar
Min eksamensbesvarelse: En guide om makroer.

 

Klikk her

 

Kan jeg bare sprø, hvilke klassenivå er en slik eksamensbesvarelse på? :)

Den der var fra andre klasse på VGS. IKT-servicefag. Hvordan det? Var den dårlig?

 

Går på samme. Synes det virket grei jeg. Skulle mesten vist begge til morfar for å se om han kunne skjønne den ene bedre enn den andre :p

Hehe! Gjør det:) Hadde vært gøy å vite resultatet. Men nå er jo tingen at du har laget for Word 2007 og jeg har laget for Excel 2003. Men nok en gang, det hadde vært artig og funnet ut av.

 

Den der var fra andre klasse på VGS. IKT-servicefag. Hvordan det? Var den dårlig?

 

Neida! Da har jeg ingen grunn for å antyde!

Bare lurte på hvilke alder man er for å gjøre dette! :)

Hehe, ja. Flott å lure. Hva synes du? Forstod du den?

 

Dæven, skal ikke ta over tråden til trådstarter her. Blir litt feil ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...