Gå til innhold

Dubious

Medlemmer
  • Innlegg

    23 950
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    7

Innlegg skrevet av Dubious

  1. Wish I had a Imaginary Friend

    Har hatt IF lenge, men først nå har jeg sett filmen etter at jeg ga opp å se 2-3 andre filmer jeg trodde passet for meg.
    Så jeg scrollet meg nedover og trykket på IF, what if...

    Jeg synes filmen var knallbra.
    Føltes som at jeg smilte gjennom mesteparten av filmen. 

  2. arne22 skrev (3 timer siden):

    Synes ikke 1-2% på dagligvarer er noe større å fokusere på.  

    20% på mobil er 1-2 år bonus på dagligvarer. 
    Min mobil er over 5 år, så jeg har spart mer på dagligvarer enn jeg har spart på Power.

    Vil tro de fleste bruker mer penger på dagligvarer enn de bruker på Power. 

    OG en kan ha begge deler... kan ha mer enn et kredittkort. 

  3. BadCat skrev (3 timer siden):

    Hvis du handler for to millioner kroner, får du tilbake 10k på de 0,5%.

    Nå som jeg er fanget i en bomring betaler  4% bonus i et helt år på dagligvarer i beste fall en fjerdedel av bompengene.

    Slik det er nå er handel blitt et tapsprosjekt og det er bedre å holde seg hjemme.

    Jeg handler mest dagligvarer på Coop, 2% kredittkort og 3% medlemsbonus.

    Får igjen omtrent 100 kroner hver måned, kun på kortet. 
    Ikke mye å skryte av, men det er bedre enn ingenting. 

  4. Fikk gjort en del på 3 timer, men nå må jeg på Biltema og Jula før jeg kan fortsette. 
    Alt gikk ikke helt etter planen.

    Så er det et ritt i trondheim på lørdag, som stenger masse veier, men jeg tror ikke jeg blir berørt, men jeg tenker å stå opp sånn at jeg kommer hjem før det blir et problem. 

  5. Delvis skrev (24 minutter siden):

    Så enkelt rett og slett. Burde sikkert skjønt det, unnskyldningen får være at jeg kun har bodd i frittliggende eneboliger hele livet, og har dermed lite kjenning med sånne slags boforhold. 

    Drømmen er enebolig med nærhet til skog og/eller turstier. 
    Men det er også noe å irritere seg over, fordi det kommer ikke til å skje med mindre jeg vinner i lotto.

  6. Simen1 skrev (1 time siden):

    Det beste er om Dubious selv forklarer.

    Du forklarte det bedre enn jeg kan, med vill gjetting...

    Men ikke bare bråk, jeg må ut i bilen da jeg driver å monterer ting, og hater spørsmål.

    • Liker 1
  7. Lenvar skrev (12 minutter siden):

    Rema-butikkene er vel stort sett franchise, så det kan hende det er forskjellig praksis fra butikk til butikk. Jeg kan ikke huske å ha sett dette tilbudet på Rema-butikken jeg bruker. Men det er ikke så ofte jeg er innom etter klokken 20 da.

    Der jeg handler så henger det en plakat ved brødet med informasjon. 
    Den henger der hele tiden. 

    Gjelder også bakervarer, men dvaske varer pakket i plast frister ikke. 

  8. Når du åpner Rema appen, og klikker på for å lese kundeavisen så blir du sendt til nettsiden, og når du klikker på avisen, så er det en liten popup som vil at du skal laste ned appen for å lese avisen...

    Nå har de samlet appen med alle Reitan buttikkene, men krever BankId.
    Det var det siste strået for den verste bonusappen. 

    • Liker 2
  9. At døren må være helt åpen for at lufting skal ha nytte.
    Setter jeg den halvåpen så har det svært liten effekt, og på gløtt så kan den likeså bare være lukket. 

    Hvorfor ikke bare ha den helt åpent...
    Fordi jeg har en vane å sette den på gløtt. 

  10. Evil-Duck skrev (2 timer siden):

    og kastet seg ut i veien uten å se seg for ja.

    Det har jeg opplevd også, med lastebil.

    Hadde det vært møtende trafikk så hadde jeg  kanskje blitt drapsmann. 
    Det kom trafikk i mot, men ikke akkurat da, og de bremset, men syklisten fikk det trangt mellom rekkverket og lastebilen. 

×
×
  • Opprett ny...