Jump to content

Pyramidenati

Medlemmer
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 :)

Recent Profile Visitors

467 profile views
  1. Hvordan fikk du kontakt med varehussjef? Det har nå gått 22 dager siden de meldte at strømadapteren er borte, og de 'leter' fortsatt etter den.
  2. Har en 256GB iPhone Pro Max 13 grafitt telenor lenke hvis noen vil bytte mot blå
  3. De har fortsatt ikke funnet strømadapteren og har egentlig ikke noe statusoppdatering. Aldri lever ting inn til reparasjon hos Elkjøp - Oslo Glasmagasinet er vel det eneste tipset fra meg.
  4. Elkjøp påstod etter innlevering at skjermen hadde fysiske skader som jeg måtte betale på. De hadde visst glemt at fyren ved kasse hadde notert seg at det ikke var noe fysiske skader på innleverings kvitteringen, så de dreit seg litt ut etter at de prøvde å 'svindle' meg. De tilbød derfor gratis reparasjon, men har greid å rote bort strømadapteren til skjermen. Jeg hentet skjermen for 10 dager siden, men fikk da ikke med strømadapteren siden de hadde greid å rote den bort. De har enda ikke funnet den, og jeg lurer derfor på om jeg har noe rettigheter når det gjelder dette? Heve kjøpet? Nå har det gått 6 uker siden jeg leverte inn pc-skjermen. Service avdelingen på Oslo Glasmagasinet har vært helt elendig til å svare emails, så det er ingen håp om å svar fra dem.
  5. Hei, Sitter med en litt artig sak her. Jeg leverte PC-skjermen min på service hos Elkjøp (Oslo Glassmagasinet). PC skjermen sleit med glitching på skjermen ved bruk og hadde ingen fysiske skader. Dette ble også notert under innlevering (ingen fysiske skader). To uker senere får jeg beskjed av at det ikke dekkes av garanti grunnet fysiske skader på skjermen. De sender meg bilde, og det ser ut som at det har vært slagskade på skjermen (dette var ikke der under innlevering til elkjøp). De mener nå at jeg må betale over 8000kr for reparasjon for skaden. Jeg mistenker at skjermen har blitt skadet til/fra verkstedet de benytter seg av. Den måtte jo transporteres til Sverige som de nevnte for noen grunner. Jeg har video av at skjermen fungerer fint rett før jeg leverer til dem (dog med det opprinnelige glitch-problemet). Hvor stor er sjansene mine for å få dette ordnet? Jeg har jo som nevnt bevis på at skjermen hadde den opprinnelige feilet før skaden, men ingen bevis på at det er de som påførte skaden. Kjipt å levere min skjerm til dem i god tro, og deretter få vite at den har fått en skade jeg ikke har påført...
  6. Exynos er ofte mye verre dessverre. Snapdragon er veien å gå. Slik var det dog ikke før.
×
×
  • Create New...