Gå til innhold

Axefjord

Medlemmer
  • Innlegg

    2 530
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Hjelpsomme svar

  1. Axefjord's innlegg in Hull i sete på nylig kjøpt bruktbil fra Ford, reklamere eller... ble markert som svaret   
    Hvorfor?
  2. Axefjord's innlegg in [Løst] Feilleveranse blir ikke plukket opp? ble markert som svaret   
    Jeg ville ikke ringt dem, for da har du ingen dokumentasjon på hva som er avtalt. Send en epost og henvis til tidligere samtaler (da har du skriftlig at du har kontaktet dem tidligere). Gi dem en frist (2 uker?) på å hente varene, og at de ellers vil bli fjernet på deres regning.
     
    Dette fungere nok, men jeg ville sjekke med lovverket før jeg kastet noe. I verste fall blir du erstatningspliktig.
  3. Axefjord's innlegg in [Løst] Erstatningsprodukt sluttet å fungere - frister for reklamasjon ble markert som svaret   
    Jupp, fristen for å reklamere begynner på nytt ved omlevering, samt for de delene som blir reparert.
    se: http://www.elektronikkbransjen.no/Fagbladet/Utgaver/2011-4/HVILKE-REKLAMASJONSFRISTER-GJELDER
     
     
    Edit:   Det står litt mer utfyllende under teksten jeg siterte. Men et headset til 2 høvdinger beregnet for innebruk burde alltids ha ihvertfall 5 års levetid.
×
×
  • Opprett ny...