Gå til innhold

Kulturo: Superman følger Batman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei huff. En mørk superman er ikke det som trengs, men heller et mer ekstrem superman film isteden for at alle hander om han og Lois Lanes uinteressant kjærlighet.

 

Det jeg husker best fra Superman tegneserier er voldsomme action scener og ødleggelser mens han sloss mot de mest utrolige fiender. Smallville serien har jo mye mer bedre fiender!!

 

Mens Superman filmene vi sitter med har vi bare enn film mot verdige fiender (Zod) men den gav oss veldig lite, og alle andre er Lex Luthor....snakk om kjedelig.

 

Den siste filmen likte på den forstand at endelig fikk vi se Supermans styrke takket til moderne effekter, men å gi han en unge var helt idiotisk, noe som aldri skjedde i tegneserien!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

så lenge de ikke lager superman vs batman så er det helt greit. de er to helt forskjellige personligheter og redder verden på hver sin måte. det vil bare ikke funke uansett hva man gjør. plus at det helt sikkert vil gi batman en sikkerlig knekk når man tenker på hvor gode de nye filmene er og hvor populær han er.

Lenke til kommentar
Den nye "Superman"-filmen er én av til sammen fire tegneserie-filmer som Warner Brothers planlegger å lansere i løpet av de neste tre årene.

Jaha.. 4?

 

Neste Batman.

Superman: Man of Steel

The Flash

Green Lantern

Green Arrow: SuperMax

Billy Batson and the Legend of Shazam

Wonder Woman

Justice League

 

Selv om Wonder Woman har hatt fler Manus enn Superman på 90-tallet så sier de foirtsatt at den er på vei.. og Justice League er enda ikke kanselert (selv om den er så godt som det)

Lenke til kommentar

En mørk supermann? Hva i alle dager...

 

Ikke si meg at de fokuserer på å lage en realistisk film om supermann? Det er tross alt en mann med underbuksa utenpå drakten som kan fly, skru tilbake tiden, skyte laser ut av øyene, puste is og så kommer han dra en annen planet.

 

Kan ikke si at Batman i Dark Knight var særlig bra, for min del var det Joker som gjorde hele filmen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...