Gå til innhold

Test: Samsung T10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-b5747

Nå må amobil slutte med dette tullet om at Koss Portapro har god lyd! Glem det! Til techno og rap; JA. Rock, blues og pop; NEI. Det finnes øre-PLUGGER som er bedre enn Portapro!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH
Vi har testet Samsung T10 – arvtakeren til Samsung T9, en telefon vi mente banket produkter som Ipod Nano.

 

Telefon? :!:

Og du hadde røyka hvilke sokker før du skrev den innledningen der sa du? :tease:

Greit at den kan brukes som et blåtannhodesett, men allikevel.

 

edit: der har dere endret til mp3-spiller, bra :thumbup:

 

Men tilbake til topic; den blåtannstøtten der er et salgsargument godt nok for min del, og veldig oki viss du ikke har en telefon med mye plass til musikksamlingen, men ikke vil bytte til større og dyrere mobil pga mp3samlingen din.

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar
I likhet med storebror P2, bruker T10 MTP-protokollen. Dette betyr kort og godt at spilleren ikke kan synkroniseres med andre operativsystem enn Windows.
Ved å endre FW-versjon til den ment for Austraila (eller var det et annet asiatisk land?) kan man få UMS (~MSC) på P2. Man kan også legge inn MTP-støtte i Linux og Mac, men selv har jeg ikke fått det til.

 

 

Men...jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan inkludere FLAC.
Den har i det minste Ogg Vorbis-støtte. :)

 

 

T10 er egentlig et spennende produkt med Ogg Vorbis og handsfree-funksjon via BT, men jeg må nok gå for storebror P2 på 16GB.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...