Gå til innhold

Hardware.no: Likestilling av forskjellige ting


Anbefalte innlegg

Jeg følger mest med på ting som har med Opera å gjøre. Og har også HW sin RSS i RSS-feeden min.

Angående 17. juni,Fx3 lanseringen, kom det 3 artikler kort etterhverandre. Da RC1 av Opera 9.5 kom, var det ingen artikkel. Og da 9.5 kom, tok det en god stund å skrive et par setninger. Imotsetning til mye lengre og fyldigere artikler om Firefox.

 

Nå tok jeg bare dette som et eksempel. Regner med det er flere saker som trenger likestilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk naturlig at et nettsted vil skrive om saker som fenger flest mulig lesere. Selvsagt er det kjedelig når det er favorisering på gang, men jeg har en viss forståelse for balanseringen.

 

Derimot må jeg si meg enig i at Amobil kunne tatt seg sammen og bli kvitt noen av de mest unødvendige sakene. Saker som "WLAN steker hjernen din - men kun i helgen" er reservert en annen nettside med pussig design og svært frynsete rykte. :)

Lenke til kommentar

Vel, de skriver jo veldig lite om iStuff. Og da tenker jeg på programmer etc til Mac, og ikke både til Windows og Mac (som iPhone, iPod)

 

Skulle tro at iPod var til Windows og Firefox var den eneste nettleseren.

 

edit; skriveleif

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Dette med nettleseren finner jeg spesielt. Man skulle jo forvente at Hardware.no skrev mer om en norsk nettleser som gjør det relativt stort.

 

Men at Hardware-nettverket skriver mer om iPhone, iDitt og iDatt har jeg ikke problem med. Det kommer av interesse, og så lenge flertallet har interesse i å høre om Apples produkter, skal Hardware-nettverket bare kjøre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...