Gå til innhold

Mobile me erstatter .Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et litt uheldig navnevalg kanskje? Det første jeg tenkte når jeg så navnet var en mobil-versjon av en viss Microsoft-flopp :dontgetit:

 

Ellers synes jeg det var en litt stiv pris kun for å automatisere en dagligdags synkroniseringsjobb. Men regner med det er mer enn nok av Mac-nerder der ute som villig blar opp :innocent:

 

(nå leste jeg artikkelen på nytt og innser at det er mer enn bare synkronisering det er snakk om nå, men likevel...)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Litt stivt priset i forhold til Google Apps for Your Domain (270,- betaler jeg bruker/år), ihvertfall om man ser bort i fra familielisensen. Men det ser meget bra ut, og virker det som på demoen så vet jeg at dette vil hjelpe mange. Mac plattformen har vært avhengig av Microsoft produkter for lenge. OpenOffice 3.0 og me vil nok endre en del på det.

 

http://www.google.com/a/help/intl/no/admin...itions_spe.html

Endret av TechCF
Lenke til kommentar
Ja, dette hørtes ikke akuratt ut som Mac-relatert.

Nei vel? Apple går rett i strupen på Microsoft på et av deres sterkeste produkter utenom operativsystemer (altså Exchange) er ikke Mac-relatert? At de lar deg synce alle dine Mac-maskiner online, og til og med mot en iPhone er ikke Mac-relatert?

Lenke til kommentar
Ja, dette hørtes ikke akuratt ut som Mac-relatert.

Nei vel? Apple går rett i strupen på Microsoft på et av deres sterkeste produkter utenom operativsystemer (altså Exchange) er ikke Mac-relatert? At de lar deg synce alle dine Mac-maskiner online, og til og med mot en iPhone er ikke Mac-relatert?

Jeg tror Ståle sikter til at navnet høres ut som et Microsoft-produkt :)

Lenke til kommentar
Så du sier at jeg skal poste i tråden som tilhører artikkelen. Bare for å være _helt_ sikker på at jeg forstår hva du mener, og at ingen andre (jeg kommer til å poste dette sammen med feilen) kommer til å kommentere det.

Ja, det er det jeg sier. Tilbakemeldinger på artikler hører best hjemme i tråden om artikkelen :-)

 

Men jeg lurer fremdeles på hvordan skribenten har tenkt når han skrev om MobileMe til Mobile me. Det burde jo være Mobileme.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Så du sier at jeg skal poste i tråden som tilhører artikkelen. Bare for å være _helt_ sikker på at jeg forstår hva du mener, og at ingen andre (jeg kommer til å poste dette sammen med feilen) kommer til å kommentere det.

Ja, det er det jeg sier. Tilbakemeldinger på artikler hører best hjemme i tråden om artikkelen :-)

 

Men jeg lurer fremdeles på hvordan skribenten har tenkt når han skrev om MobileMe til Mobile me. Det burde jo være Mobileme.

 

Det er virkelig SKUFFENDE at HW-nettverket ikke kan svare på dette.

Hvordan i helvete har de tenkt at vi skal bruke sidene deres effektivt når de på eget forgodtbefinnende lager nye betegnelser på produkter?

Når jeg skal lese omtaler av produktet MobileMe vil jeg søke etter MobileMe, gjerne case sensitivt, ikke "Mobile me" eller noe annet tull.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tja, er vel ikke så ille? Vet ikke hva det koster å leie exchange-server i et år, men jeg misstenker at det blir dyrere enn 80 euro i året. Man får jo også 20gb lagringsplass, som alene sikkert er 400ish kr i året fra vanlige webhosts. Så er det bildegalleri.

 

Jeg synes faktisk ikke prisen er så veldig ille med tanke på hva man får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...