Gå til innhold

Feature: Segas fire trumfkort (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ingen av disse titlene som kommer på pc?

 

Det ville jo være synd om sega også gikk den veien...

 

Hvorfor det? Er ikke mye penger å hente om man lanserer et spill til PC.

 

Nei, men det er jo synd om de også skulle gå denne veien.

 

Da blir det jo tilslutt slutt på pc-gaming. Og de crappye konsollene tar over markedet. Det er ett steg bakover...

 

Hva med å lage bedre mp og gjøre det vanskeligere for piratene?

 

Jeg vet at det ikke er ett problem å piratkopiere ett spill nå til dags, og det er synd. Hva med å utvikle ett system hvor du MÅ være koblet til internett hvær 30 dag (eller noe9 og den da kan søke gjennom filene og registeryen din, og dermed finner den ut om noe er endret. Er det det, så kan de få en ban til de skaffer seg en lovlig version.

Lenke til kommentar
Er det ingen av disse titlene som kommer på pc?

 

Det ville jo være synd om sega også gikk den veien...

 

Hvorfor det? Er ikke mye penger å hente om man lanserer et spill til PC.

 

Nei, men det er jo synd om de også skulle gå denne veien.

 

Da blir det jo tilslutt slutt på pc-gaming. Og de crappye konsollene tar over markedet. Det er ett steg bakover...

 

Hva med å lage bedre mp og gjøre det vanskeligere for piratene?

 

Jeg vet at det ikke er ett problem å piratkopiere ett spill nå til dags, og det er synd. Hva med å utvikle ett system hvor du MÅ være koblet til internett hvær 30 dag (eller noe9 og den da kan søke gjennom filene og registeryen din, og dermed finner den ut om noe er endret. Er det det, så kan de få en ban til de skaffer seg en lovlig version.

 

Det er slik på noen spill. Hvertfall Mass Effect og Spore tror jeg.

Lenke til kommentar

Det vil ikke fungere lenge, en virtuell server og noe som gir falsk respons så er det cracket. Problemet med alt dette er at piratene må kanskje vente litt, en legitim kjøper får kanskje ikke spilt spillet fordi internett tilgangen datt ned.

 

Det er kanskje trist at det går slik, men det er kun piratene å skylde på. Piratene er tapte inntekter, ikke alle nødvendigvis men, jeg vil anta en stor andel. Har ingen bevis, kun en liten magefølelse at mange ikke betaler for noe om de kan få det gratis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...