Rulator Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ønsker tips til et fett spill:) skriv gjerne en liten omtale så blir det litt enklere å skjønne hvorfor jeg burde hive meg rundt å kjøpe det:) Endret 21. oktober 2008 av Rulator
Rulator Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Bioshock. No doubt. hehe det skulle også stå på lista:P
Loeve Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Regner med at du i utgangspunktet er på utkikk etter nyere spill? I så fall er Call of Duty 4 og Rainbow Six: Vegas 2 verdt å ta en titt på. Av eldre titler kan du ikke styre unna Unreal, Deus Ex, System Shock 1 & 2, Blood, Shadow Warrior, Rise of The Triads, Duke Nukem 3D eller Half Life-spillene.
Rulator Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Regner med at du i utgangspunktet er på utkikk etter nyere spill? I så fall er Call of Duty 4 og Rainbow Six: Vegas 2 verdt å ta en titt på. Av eldre titler kan du ikke styre unna Unreal, Deus Ex, System Shock 1 & 2, Blood, Shadow Warrior, Rise of The Triads, Duke Nukem 3D eller Half Life-spillene. hmm Cod 4 er runda og over på online, men skal ta en titt på de gamle:D
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Half-Life 2 og de to ekstraepisodene er herlige spill som fortsatt holder høy grafisk standard, og bør absolutt sjekkes ut. Hvis du er gira på historien bak anbefaler jeg deg dog å sjekke ut HL1 og ekstrapakkene.
Rulator Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 ok Half life ligger på lista:) Noe spill med sverd,magi og bue osv:? Første person:D ikke noe 3th person:D
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) De gamle Heretic- og Hexen-spillene brukte noe i den duren, i hvert fall. Annet enn det har du jo FPS/RPG-klonene i Might and Magic-serien hvor du kan bruke diverse rollespill-snacks i førsteperson. (Disse var forløperne til Dark Messiah). Endret 9. mai 2008 av Loeve
TomaTo Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Rainbow 6 Raven Shield er et ok spill. Ghost Recon Advanced Warfighter 1 og 2, anbefales også.
RyanLennox Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg kan anbefale Timeshift. Litt repetitivt, men bra. Tidsmanipulasjon må benyttes kreativt
Krillekongen Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Siden du liker sverd, bue og magi kan du jo sjekke ut Oblivion
Loeve Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 BF2 går jo alltids an Synes du det er veldig morsomt singleplayer?
Rulator Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 BF2 går jo alltids an Synes du det er veldig morsomt singleplayer? nja:D jeg og en kompis synes det er kos:D siden vi bare sitter å venter på age of conan:P
Book Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Halflife 2 burde du absolutt spille. Og som sagt tidligere, om du ikke bryr deg så alt for mye om grafikk bør du få med deg Half Life 1 og Deus Ex 1. Deus Ex 1 koster 50 spenn over steam og er (etter min mening) ett av tidenes spill. Et spill som faktisk holder seg ganske bra grafisk sett er Noone Lives Forever 2, og dette må jeg bare anbefale. Det er et humoristisk, med en god del satire, førsteperson spion action. Pil og Bue, vel, du har Thief 3 som er ganske bra. Det er et første person "splinter cell" i middelaldersetting. Så minner deg på at dette ikke er et action spill, men litt mer stealth aktig. Oblivion er første person perpektiv, men er mer et action rollespill, også i middelaldersetting (dvs, det er fantasy setting, men det likner middelalder) med pil og bue, magi, sverd etc..Ettersom du har god nok PC til Crysis så har du mer enn nok kraft til å kjøre et par mods i oblivion, så om du har dette på listen så anbefaler jeg deg å stikke innom Oblivionforumet her på siden og se litt på hvilke mods du bør spille med. Som en siste anbefaling så må jeg si Star Wars: Republic Commando. Et av de beste star wars spillene som er utgitt. Det er et første person spytespill med en mild form for taktikk. Holder seg også bra grafisk sett.
Dernel Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 BF2 går jo alltids an Synes du det er veldig morsomt singleplayer? "går alltids an"
Rulator Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 (endret) Glem det med first person skal bare være et spill:) et fett singleplayer spill:D Endret 9. mai 2008 av Rulator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå