Gå til innhold

Nokia lanserer nye musikktelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilletiden er til gjengjeld på 24 timer, som er bra.
Slik spilletid regnes uten noe GSM-/UTMS-bruk (telefon-del "av"), og sånn sett er vel ikke 24 timer all verden når en W800i (kom på markedet 3 år før 5320) klarte 18 timer om jeg husker rett.

 

5320 og 5220 må være de første Nokia-modellene med RDS-radio?

 

Tipper TnM og NC lager en 5220-pakke der det følger med 2GB microSD og musikk fra en dårlig popartist. Forresten en grusom plassering av snorfeste... :ermm:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Spilletiden er til gjengjeld på 24 timer, som er bra.
Slik spilletid regnes uten noe GSM-/UTMS-bruk (telefon-del "av"), og sånn sett er vel ikke 24 timer all verden når en W800i (kom på markedet 3 år før 5320) klarte 18 timer om jeg husker rett.

 

5320 og 5220 må være de første Nokia-modellene med RDS-radio?

 

Tipper TnM og NC lager en 5220-pakke der det følger med 2GB microSD og musikk fra en dårlig popartist. Forresten en grusom plassering av snorfeste... :ermm:

 

5310 og 5610 har RDS-radio, og muligens en modell til av de som er på markedet. I tillegg er det nok RDS på noen få modeller av de som er kunngjort i vinter/vår, men som ennå ikke er i salg ennå.

Lenke til kommentar
Støtter 5320 minnekort opp til 4 GB, men 5220 bare 2 GB? :confused:

Og det var vel ikke store forskjellen fra Nokia 5310...?

Dingz står det at 5320 støtter opptil 8 GB. Det samme står på Nokia sin hjemmeside. Selv om jeg ikke er så veldig begeistret for designen, så har jeg tro på at lydkvaliteten kan være god. Også pluss for 3,5 mm utgang. Skal ikke se bort fra at jeg bytter inn min W890i i en slik en, men jeg venter på en skikkelig test først.
Lenke til kommentar

Den må støtte microSDHC, som disse to faktisk gjør.

 

Rett meg om jeg tar feil, men så langt har alle Nokia-modeller med microSDHC støtte kunnet bruke samtlige av størrelsene som har blitt lansert. Altså opp til 12GB (og teoretiske 32GB), så det tyder vel dette på at det samme gjelder for 5320 og 5220 også?

Lenke til kommentar
Den må støtte microSDHC, som disse to faktisk gjør.

 

Rett meg om jeg tar feil, men så langt har alle Nokia-modeller med microSDHC støtte kunnet bruke samtlige av størrelsene som har blitt lansert. Altså opp til 12GB (og teoretiske 32GB), så det tyder vel dette på at det samme gjelder for 5320 og 5220 også?

 

Det var det jeg også trodde, men det står noe annet i artikkelen

Lenke til kommentar

Begge vil etter all sannsynlighet kunne støtte minimum 8 gb. Nokia oppgir ofte helt rare tall på det punktet.

 

Bra slipp som fyller opp noen hull Nokia har latt konkurrentene få hand om.

 

edit: Så Symbian_Pro var en god del før meg:)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...