Gå til innhold

– Neste Iphone støtter super-3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo utelukkende positivt! Flott for dem som trenger nett der det ikke er wlan dekning, men dessverre er det få abonnement (som jeg har lagt merke til) som gir deg greie priser per mb. Når hastigheten øker blir det også flere mb over kortere tid og derav dyrere..

 

Men for dem som trenger det, og finner en nytte verdi i det er det bare glimrende. Har man kjøpt den første iPhonen trenger man ikke klage over at Apple slipper ut en ny telefon ett år i etterkant! :)

Lenke til kommentar
Dette er jo utelukkende positivt! Flott for dem som trenger nett der det ikke er wlan dekning, men dessverre er det få abonnement (som jeg har lagt merke til) som gir deg greie priser per mb. Når hastigheten øker blir det også flere mb over kortere tid og derav dyrere..

 

Men for dem som trenger det, og finner en nytte verdi i det er det bare glimrende. Har man kjøpt den første iPhonen trenger man ikke klage over at Apple slipper ut en ny telefon ett år i etterkant! :)

 

Onecall får snart ganske billige priser tror jeg.

Endret av Abba91
Lenke til kommentar
Samtidig er det grunn til å spørre seg om Apple går langt nok. I USA planlegger nemlig dagens Apple-samarbeidsoperatør AT&T å gå over til HSUPA.

Hvorfor er det grunn til å spørre seg om det? Å "planlegge å gå over til teknologi X" er jo, som vi vet, ikke akkurat det samme som at teknologi X blir deployed og installert på null tid. Apple har goooood tid til å komme med en iPhone v3 innen AT&T har noe som i det hele tatt ligner på et landsdekkende HSUPA nett. I'm not really worried. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...