Gå til innhold

Anmeldelse: The House of the Dead 2 & 3 Return (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De må jo få til bedre grafikk en det på wii ? dette såg langt ifrå pent ut vertfall..

 

Hvorfor bruke millioner på å oppdatere et spill som ikke kommer til å selge så mye uansett.

 

 

Da lurer jeg på, hvorfor gidder de å bruke tid og resursser på et spill de vet kommer til å selge lite av, og som på det beste sikkert er helt middels? Da synes jeg det hadde vært bedre å heller konsentrere seg om å lage et helt nytt spill. Wii er vel en av maskinene det er billigst å lage spill til mener jeg å ha lest et sted.

Lenke til kommentar
De må jo få til bedre grafikk en det på wii ? dette såg langt ifrå pent ut vertfall..

 

Hvorfor bruke millioner på å oppdatere et spill som ikke kommer til å selge så mye uansett.

 

 

Da lurer jeg på, hvorfor gidder de å bruke tid og resursser på et spill de vet kommer til å selge lite av, og som på det beste sikkert er helt middels? Da synes jeg det hadde vært bedre å heller konsentrere seg om å lage et helt nytt spill. Wii er vel en av maskinene det er billigst å lage spill til mener jeg å ha lest et sted.

 

Hvis du tjener litt penger på mange sikre småselgere, så kan det være bedre enn å bruke masse penger på noe usikkert. Det er jo ikke som om SEGA har satt alle sine menn på dette ene spillet, de lager nye spill også. Det finnes vel nok arcade/lyspistol-fans som kan ha lyst på dette spillet, til at det er verdt å gi det ut.

Lenke til kommentar
De må jo få til bedre grafikk en det på wii ? dette såg langt ifrå pent ut vertfall..

 

Hvorfor bruke millioner på å oppdatere et spill som ikke kommer til å selge så mye uansett.

 

 

Da lurer jeg på, hvorfor gidder de å bruke tid og resursser på et spill de vet kommer til å selge lite av, og som på det beste sikkert er helt middels? Da synes jeg det hadde vært bedre å heller konsentrere seg om å lage et helt nytt spill. Wii er vel en av maskinene det er billigst å lage spill til mener jeg å ha lest et sted.

 

Dette er en ren port av Xbox spillet som kom ut for noen år siden så de har ikke brukt noen ting egentlig. Spillet er forøvrig også dårligere enn det var på Xbox teknisk, dårligere framerate blant annet.

 

Men det vil nok selge ganske bra på Wii siden folk kjøper jo hva som helst der. Så skjønner godt at Sega gjør dette. Lette penger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...