Gå til innhold

HW.no treff i Bergensområdet 2008 [Oppdatert: 22 April, 16:22]


Riot™

Treff i Bergen  

53 stemmer

  1. 1. Kan du komme 2 eller 3 mai?

    • Ja
      8
    • Nei
      16
    • Jeg vil stemme
      29


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Siste arrangement ble jo en flopp. Som oftest så er det vanskelig å finne en passende dato for alle, ihvertfall så tidlig på året når folk har mange examener og prøver å få de unnagjort.

 

Så nå foreslår jeg at vi prøver igjen. Jeg håper vi kan få til dette slik at vi kan ha en artig dag med morsomheter og for de som er over 18, en god natt på byn. :p

 

Det jeg da lurer på er hvem, hvor og når folk kommer, evt noen med plass til litt besøk hjemme hos seg.

 

PS: Om vi blir mangen som HELT SIKKERT skal være med ut og vi skal til et utested eller en restaurant, så må dette ganske sikkert forhåndsbestilles ettersom det fort blir fullt om kveldene.

 

 

Oppdatering: De som skal være med kan sende en e-post med forumnavn i emnefeltet til: riot [at] rioteer.net, så vil dere bli listet opp her snarest mulig.

 

 

Liste over de som er med:

Eplefe

Ståle

g2petter

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og QBabben slenger seg på igjen :w00t:

om jeg har tid, penger og om månen står riktig. Gidder heller ikke viss det regner, snør, blåser, tørker, er kaldt/for varmt, damper eller om det er andre ekstreme værforohold.

 

Men, dere skal nok se jeg dukker opp uansett :)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Derfor du bare stikker hver gang du ser meg? :<

Jeg sa tilogmed hei, og du bare gikk. SÅRA OG VONBROTEN! :<

 

Jeg var forvirret og hadde Anaal Nathrakh på fullt volum og PLUTSELIG BARE VAR DU DER.

 

Neste gang skulle du jo slå meg eller noe, men det har du aldri gjort. Pingle : >

Akkurat. Jeg fikk nettopp tillatelse til å slå deg. Og tro meg, jeg er ikke som de småjentene du henger med som dasker deg lett på overarmen med flat hånd. xD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...