Gå til innhold

Mad Max blir spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig lite informativt. Er vel ikke mye å diskutere om ett spill som hverken har slippdato, sjanger eller plattform.

 

Hva skal en si?

 

Håper jeg får lov å sloss i Thunderdome?

 

Håper det ikke blir ett bil-racing-spill på linje med mariocart?

 

Osv ;)

Lenke til kommentar

Synes absolutt dette hoeres meeget spennende ut - bare det kommer til PC og Wii saa....

Filmene var jo meget bra nesten alle som en. Tror enern var en av de foerste filmene jeg fikk se alene paa kino. Denne er vel forsaavidt ogsaa den beste. Toern eller treern var vel ikke noe skrive hjem om? Thunderdome med TT var vel den siste i serien - og var ogsaa bra.

Foroevrig sier vel sjangern seg selv....hvis utviklerne er noenlunde lojal til konseptet og Mad Max historien og det maa de bare vaere - annet er blasfemisk!

Hilsen Mad Max fan (ikke Mel fan)

Lenke til kommentar

sånn som eg har lest når eg har undersøkt om dette spillet så skal det være i stil med gode gamle _Insterstate '76_ bare at man kan gå ut av bilen osv

 

for de som har spilt interstate 76 så kan jo bare dere forestille dere en interstate 76spill(med heftig grafikk) i madmax værden der man kan gå ut av bilen osv.. bare tenk dere kor überfett dette hadde vært med en online bit også :D

 

lenge leve Mad Max. og forventer at det skal komme en Mad Max 4film og ett spill no snart :D:p

Lenke til kommentar
Et førstepersons rpg basert på Mad Max kunne jo blitt fantastisk bra. Kjøre rundt i en überpimp custom kjerre og utforske en postapokalyptisk verden. Men sjansen for at det skjer er vel nærmest lik null.

Det spillet eksisterer, dog uten hveteMel Gribson. Og det er kun laste-biler. Het noe sånt som Apocalypse Truck.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...