Gå til innhold

Kulturo: Terminator er navnløs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye Terminator TV-serien er veldig bra. Kommer filmen til å ta hensyn til det som skjer i serien? Håper det. Hadde ikke skadet om Summer Glau var med heller :love:

 

Synes egentlig ikke de har melket Terminator noe særlig. Trodde Terminator 3 skulle bli en flau sak, men det ble den ikke. Filmen var helt ok som action-film.

Man kan bare ikke gå på kino for å se en Arnold-film og forvente dyptgående politiske analyser.

Lenke til kommentar
Synes egentlig ikke de har melket Terminator noe særlig. Trodde Terminator 3 skulle bli en flau sak, men det ble den ikke. Filmen var helt ok som action-film.

Man kan bare ikke gå på kino for å se en Arnold-film og forvente dyptgående politiske analyser.

 

Nei men paradoksalt nok velger folket alikevel mannen som Guvernør.

Lenke til kommentar

Jeg kritiserer ikke T3 fordi den inneholder for mye action, tvert imot synes jeg filmen, i forhold til T2 og spesiellt i forhold til T1 kanskje, er for tam!

Styggedommen om at filmer for død og liv ikke må få 18 års grense i USA (eller tilsvarende da etter hva de kaller der) har ødelagt actionfilmer helt i mine øyne. Jeg savner 80åra og til dels 90 åra da det omtrent gikk sport for en film i å bli forbudt i flest mulige land!

 

OT: "Terminator : The Future Begins"... KISS!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...