Gå til innhold

Sniktitt på Legendary


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kommer alle nye spill ut bara på konsoll? Slutta heilt å gi ut spill til pc?

Dette gis ut til PC

Men største grunnen til at mange nå begynner å droppe pc er at det koster brukerne flesk å drive å oppgradere mellom hvert spill og at pcen faktisk er en dårlig spillplatform.

Samt er piratkopiering ett stort problem på pc siden i forhold til konsoller...

så jeg går nok for en ps3 snart :) nede i nesten 3k bare =D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Så ganske morsomt ut det der. Men er ganske skeptisk ettersom jeg har sett Spark's tidligere verk, som Turning Point: Fall of Liberty. Forferdelig spill.

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer alle nye spill ut bara på konsoll? Slutta heilt å gi ut spill til pc?

Dette gis ut til PC

Men største grunnen til at mange nå begynner å droppe pc er at det koster brukerne flesk å drive å oppgradere mellom hvert spill og at pcen faktisk er en dårlig spillplatform.

Samt er piratkopiering ett stort problem på pc siden i forhold til konsoller...

så jeg går nok for en ps3 snart :) nede i nesten 3k bare =D

 

PC er en dårlig spillplattform? Dette er jo en særdeles historieløs uttalelse.

Er du uenig i det faktum at flere av de beste spillene som noensinne er utgitt faktisk har vært ekslusive til PC?

Dessuten er det bare tull at man må oppgradere hele tiden. Man kan få en god spill PC til godt under 10000 kroner som vil vare leeeeenge. For ikke snakke om de ekstra "utenom-gaming" fordelene som ligger i å ha en PC i forhold til en konsoll.

Lenke til kommentar
PC er en dårlig spillplattform? Dette er jo en særdeles historieløs uttalelse.

Er du uenig i det faktum at flere av de beste spillene som noensinne er utgitt faktisk har vært ekslusive til PC?

Dessuten er det bare tull at man må oppgradere hele tiden. Man kan få en god spill PC til godt under 10000 kroner som vil vare leeeeenge. For ikke snakke om de ekstra "utenom-gaming" fordelene som ligger i å ha en PC i forhold til en konsoll.

 

Enig i at PCn som spillplattform er fantastisk, men 10000 for en spillpc er ikke akkurat billig, noe som gir vikingz et godt poeng. Men jeg tror nok at Vikingz også setter stor pris på PC gaming. Du kan dog komme ganske mye billigere unna enn 10000 hvis man ikke trenger ultra high på en gigantskjerm.

Eneste problemet for meg er ofte at en port av et konsollspill ikke alltid svinger like bra på PC. *Uansett: dette spillet virker som en god idé og håper det går bra :)

Lenke til kommentar

Håper det er litt punch i våpnene slik at disse skapningene får litt motstand. Et godt skudd i planeten på dette beistet burde etter min mening gi meg assosiasjoner til soldier of fortune eller postal; men skal man tro historien blir vel ikke det akurrat tilfellet.. Uhemmet masseslakt av mytologiske skapninger ved hjelp av et militærasenal kunne virkelig blitt legendary spør du meg, men ut fra sniktitten å dømme skal det vistnok bli et helt motsatt scenario.

 

Dette med at PC-plattformen "droppes" så vi jo tendenser til i begynnelsen av forrige generasjon også. Bare gi maskinvaren til PC et par generasjoner til så skal du se at pipen får en annen lyd, slik vi også så på slutten av levetiden til forrige generasjon.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...