Gå til innhold

Kulturo: Tøffere Transformers


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge filmen makter å transformere meg fra en gretten og overanalyserende voksen og over til å bli en lekende 8-åring igjen, så er jeg fornøyd. Det klarte den første og det håper jeg nr.2 makter. Ikke bli for selvhøytidelig, men gjerne med litt mer karakterbygging rundt robotene.

 

Synd det ikke blir noen Dinobots, de var mine favoritter ved siden av Optimus Prime og Aerialbots. Men skjønner at det blir litt vel over-the-top med robotdinosaurer.

Lenke til kommentar
Så lenge filmen makter å transformere meg fra en gretten og overanalyserende voksen og over til å bli en lekende 8-åring igjen, så er jeg fornøyd. Det klarte den første og det håper jeg nr.2 makter. Ikke bli for selvhøytidelig, men gjerne med litt mer karakterbygging rundt robotene.

 

Synd det ikke blir noen Dinobots, de var mine favoritter ved siden av Optimus Prime og Aerialbots. Men skjønner at det blir litt vel over-the-top med robotdinosaurer.

 

 

Hehe, er helt enig her. Jeg satt i kinosalen med store øyner og med det smil. Selvom etter å ha sett filmen igjen kommer det frem hvor dårlig den egentlig er så sitter den førstegangs opplevelsen godt i meg, og pga det vil jeg alltid like denne filmen.

 

Dinobots håper jeg også på. De er med i Animasjons filmen, så jeg virkelig håper de blir tatt med i 2en.

 

Håper også på Soundwave.....(go Soundwave go! ref til video under)

 

Se filmen hos Youtube

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...