Gå til innhold

Fotball-EM i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
"– Vi har tatt vår kampmotor til et nytt nivå og lagt til noen nyskapende elementer.".

Det er sikkert nok en revolusjon på gang, EA gjør jo som kjent enorme endringer fra spill til spill.

 

 

 

FIFA08 til PS3 er sykt bra, kan ikke sammenlignes med noen av de andre spillene i det hele tatt. Kanskje det beste fotballspillet som er kommet til nå.

Lenke til kommentar

Gleder meg til den dagen det kommer et fotballspill som virkelig suger deg til skjermen og får deg til å måtte tenke over om du spiller eller ser på en kamp på tv'en. Det vil si fotorealistisk grafikk (som virkelig hadde gitt sportsspill et løft), en vanvittig god fysikk- og spillmotor og mye bedre AI. Er det noe som jeg irriterer meg grønn over i fotballspill er det nettopp det at AI'en suger balle, og spesielt keeperne. Hadde heller ikke gjort noe om spillerne så ut som seg selv, og ikke noen narkiser. Er det virkelig så vanskelig å skaffe et ordentlig bilde av spillerne fra, om ikke hele verden, Premier League, Primera D, Serie A og Bundesliga? Akk.. Får vel vente til Fifa 2078 før vi begynner å se tegn til noe av dette, med den utviklingen FIFA har hvert år.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det blir noen store forandringer i selve gameplayet. De bruker nok mye av det samme som i FIFA08, hvertfall så det sånn ut i traileren. Men jeg håper de krydrer den nye versjonen litt med noen små forandringer, som hvordan man skyter, hvordan man kan legge frispark og cornere. På traileren så det også ut som at trenere var med. Ikke helt hva vi trengte men.. Men nå synes jeg det er på tide at FIFA lager dommere som er synlige hele tiden på banen, inkludert linjedommere. De prøvde jo i 07, men plutselig kunne dommeren klikke å løpe over alt. Linjedommerne var statuer som beveget seg sidelengs. Man skulle ikke tro det skulle være så vanskelig.

Lenke til kommentar
FIFA08 til PS3 er sykt bra, kan ikke sammenlignes med noen av de andre spillene i det hele tatt. Kanskje det beste fotballspillet som er kommet til nå.

 

Fifa08 til nextgen er ok, det har fin dybde og er langt mindre forutsigbart enn tidligere versjoner. Jeg sa ikke at spillet var dårlig, jeg sa at EA ikke akkurat finner opp kruttet hver gang de sier at de har noe nytt på gang. Ergo tipper jeg at euro08 spillet blir mer eller mindre identisk fifa08.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...