Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ærlig talt de bør gjere noke med overførings-problemene med Bluetooth når det gjelder lyd, heller fokusere på å få skikkelig lyd, enn alt anna. Bluetooth headset er kjempegøy det, men etter at armen kommer i veien og stopper nesten all lyd for n'te gong slutta eg å bruke det i det heile tatt. Takke meg til litt ledning, lyd er viktigst.

Lenke til kommentar

hva for hodesett var det du benyttet? har brukt jabra BT8010 den siste tiden og kan ikke si jeg har opplevd noe tilsvarende.

 

gjorde ett kjapt forsøk her nå, og jeg kunne få musikken til å falle ut, men da holdt jeg begge hender rundt mobilen for å dekke for signalet, og på armlengdes avstand fra hodesettet...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Vurderer faktisk denne. Har nå Jabra BT620s nå men er ikke fornøyd. Syns det er alt for stort og tungt og ubehagelig å ha på. Noen som vet hvordan lydkvaliteten til Jabra kan sammenlignes med denne? Kanskje helst amobil som kan svare på det. Er det virkelig så dårlig som dere sier?

 

Jeg vil ha et A2DP headset med nakkebøyle og kult design. Har virkelig ikke funnet et eneste brukbart alternativ fram til nå. denne så ikke så værst ut, men ble litt skeptisk til lydkvalitet da jeg leste testen.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hva er det jeg gjør feil??

 

Sitter godt

BH-503 sitter godt på ørene, og det er ikke noe problem å ha det på deg under joggeturen. Hodesettet klemmer seg godt inn mot ørene på grunn av den elastiske bøylen bak hodet ditt, men siden øreputene er myke og at hodesettet er godt utformet er det likevel behagelig å ha på seg. Etter en times tid kan imidlertid presset på ørebrusken gjøre det litt slitsomt å ha hodesettet på seg. Du kan ikke justere bøylen etter hodestørrelse, men det har du sannsynligvis heller ikke behov for. Den elastiske utformingen gjør at hodesettet passer de fleste.

 

Får ikke dette til å sitte i det hele tatt, kan ikke engang legge hodet bakover i bussen da det presses frem til kinnene omtrent... Noen som har ett forslag på hvordan det går an å bruke dette mens man beveger seg?

Endret av nygaardsvold
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...