Gå til innhold

Star Trek Online på is


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Noen som vet grunnen til at de trekker seg fra prosjektet? Er den eneste grunnen at de vil fokusere på mindre spill?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli bra :D Vel, som de sier så er jeg ikke overbevist om Star Trek Online blir såååå veldig forsinket da det ikke er meldt noe på startrekonline.com eller på siden til perpetual. Så tar dette med en klype salt inntil de selv melder det. I tillegg så har gamer.no vært litt treg med å oppdatere informasjon om spillet, selv om jeg har prøvd å tipse dem :thumbdown: .. Uansett så ligger det et screenshot fra ingame på startrekonline.com Star Trek Online InGame :dribble:

 

Dette er hvertfall et spill jeg gleder meg til da jeg er trekkie fan :roll:

Endret av Commanders
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er dessverre slik at vi ikke alltid får vite om et spill er kanselert/blitt satt på vent. Det er liksom ikke noe å skryte av, så det blir sjelden utgitt noen pressemeldinger og slikt. Det starter gjerne med rykter slik som dette før vi til lsutt får en bekreftelse.

Men om dette ryktet stemmer, vil nok den nye studioet annonsere at de jobber på prosjektet. Legg merke til at samme rykte sier at utviklingen av spilet starter forfra igjen...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor de trekker seg?

Er jo helt uhørt hvis de bare sier: "Nei, dette gidder vi ikke mer!"

 

Er uansett latterlig å ikke gi fra seg 3 års kode, den koden må jo tilhøre de som har "bestilt" spillet, og dermed gis fritt til neste utvikler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...