Gå til innhold

Kulturo: Rovdyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg litt til å se denne filmen, den virker spennende ut i fra det jeg har sett. Ser ut som en god norsk film på linje med villmark og de andre norske skrekkfilmene!

 

Har vært en del mas ang. aldersgrensen på denne filmen i media i det siste også. Siste jeg hørte var 18års grense, noe som faktisk er ganske mye til å være norsk film, men det kan være at dette er den mest voldelige norske filmen på lenge og den fortjener denne grensen.

Lenke til kommentar

Så denne for et par uker siden. Noe av det dårligste jeg har sett i mitt liv. Handling? Nei. Bli kjent med karakterene? Nope. Ektremt forutsigbar. Også varer skiten i 80 minutter. Noe som er like greit, forsåvidt.

Fikk 2/6 av meg, plusspoeng for ufrivillig humor. Vi lo iallfall i salen på Lørenskog kino :)

Endret av FuglFøniks
Lenke til kommentar

Filmen er jo bare tåpelig. Ingen handling, karakterene er fire forskjellige klisjeer, skuespillerprestasjoner under middels og mye rein idioti, som når den ene jegeren har hovedpersonen på kloss hold men som i stedet for å blåse av henne haudet beføler henne med hagla(!) og selve handlingen i filmen. Hvorfor i svarte helvete driver disse innavla bøndene å fanger folk og setter dem ut i skauen? Er det tørrtrening før elgjakta starter? Herregud.

Lenke til kommentar
Filmen er jo bare tåpelig. Ingen handling, karakterene er fire forskjellige klisjeer, skuespillerprestasjoner under middels og mye rein idioti, som når den ene jegeren har hovedpersonen på kloss hold men som i stedet for å blåse av henne haudet beføler henne med hagla(!) og selve handlingen i filmen. Hvorfor i svarte helvete driver disse innavla bøndene å fanger folk og setter dem ut i skauen? Er det tørrtrening før elgjakta starter? Herregud.

Etter å ha lest all den latterlig gode kritikken i avisene osv, så var det utrolig godt å høre en annen som deler samme synspunkt som meg...

Lenke til kommentar

Klart en norsk film får gode kritikker i Norge, spesielt når den er gjort på en måte få her har gjort før (da blir den et "friskt bidrag til den norske filmscenen"). Selv Kill Buljo fikk jo anstendige terningskast her og der.

 

Nå har jeg ikke sett filmen, og det er fullt mulig at jeg kommer til å gjøre det. Kanskje er den bra. Men det jeg har beskrevet ovenfor er uansett temmelig utbredt, norsk film får ufortjent gode kritikker.

Lenke til kommentar
Klart en norsk film får gode kritikker i Norge, spesielt når den er gjort på en måte få her har gjort før (da blir den et "friskt bidrag til den norske filmscenen"). Selv Kill Buljo fikk jo anstendige terningskast her og der.

 

Nå har jeg ikke sett filmen, og det er fullt mulig at jeg kommer til å gjøre det. Kanskje er den bra. Men det jeg har beskrevet ovenfor er uansett temmelig utbredt, norsk film får ufortjent gode kritikker.

Hehe, ja, første tanken min i etterkant var kjøpt og betalt ;]

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...