Gå til innhold

Drømmebeta for sportsfrelste (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kommer ikke forbi den forbanna koden for at det ikke skal bli automatisk generert en bruker jeg.. Forsøkt alle forskjellige alternativer samt refreshet mer enn 2 ganger, og det er samme koden som kommer opp... Er det synonymt for spillet, så melder ihvertfall jeg pass.

Lenke til kommentar

Har nå fått testa betaen en times tid ca.

Så her r mine synspunkter:

 

Lagde characteren min. Prøvde å få han mest mulig lik meg, men d r ikke videre enkelt, da man har 4-5 forskjellige varianter av ansikt, frisyre, osv..

Da dette var gjort var d inn i spillet og begynne hardkjøre mot eliten. Trodde jeg vertfall. Den gang ei. Mulig jeg ikke har leitet godt nok i byen man starter i, men uansett. Npc'ene jeg møtte hadde veldig lite å si. De fleste sa jeg måtte komme tilbake om et par dager. Javel tenkte jeg. Så jeg utforsket litt videre. Endelig møtte jeg på en litt anderledes Npc fyr. Han hadde et utropstegn over hodet. Snakket me han og han sendte meg videre te et sted hvor jeg sku løpe så og så langt på den angitte tida. Men da jeg kom dit, så var d rett te desktop gitt. kræsj me andre ord. Jaja, back in there. Er jo en beta som sagt. Men etter å ha løpt rundt i en så og si livløs by me nesten ingen å prate me eller som jeg kunne få oppdrag fra så ga jeg d bare opp.

 

Var utrolig skuffa over mangel på innhold. Håper noen av dere kan komme me noen bedre nyheter ang betaen, for jeg likte konseptet. Håper bare d r jeg som har gått glipp av et el annet.

 

Håper på flere feedbacks ;)

Lenke til kommentar

Hmm. Litt usikker på om dere kan bruke denne linken for å få lastet ned betaen da hver enkelt egentlig må logge inn selv. Er bare da download fila dukker opp så. Denne linken fører dere på en måte te min innloggede konto, der jeg har filene. Men vær så god å prøv ;) Kan jo hende d funker :) Men tipper kanskje dere kommer te den vanlige hovedsida igjen...

 

*link fjernet*

 

Feil link.

Endret av hebbe_lille
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...