Gå til innhold

Masseslipp av firmware


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt gjør vi det, men Sony-oppdateringen kom for over tre uker siden, så den er ikke så fersk som de andre. Dessuten er de fleste a700-kameraene som er i salg allerede oppdatert fra fabrikkens side, så den var ikke akkurat en viktig oppdatering for de aller fleste.

 

Men by all means, jeg kan godt legge til både A700 og Leica M8 i artikkelen. The more the merrier! :)

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Det hadde vært en kjempeidè, hadde bare produsentene ikke vært så sløve med å sende melding om firmwareoppgraderingene. Av de vi hittil har nevt var det faktisk kun ÈN som sendte oss pressemelding (eller beskjed i det hele tatt) om dette.

 

Vi forsøker imidlertid å skrive om firmwareoppgraderinger, såfremt de er viktige, store, eller nyttige. Minimale greier pleier vi ikke prioritere å skrive om, med mindre vi ikke har noe annet å gjøre enn å tvinne tommeltotter (noe som skjer SVÆRT sjelden!).

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Det hadde vært en kjempeidè, hadde bare produsentene ikke vært så sløve med å sende melding om firmwareoppgraderingene. Av de vi hittil har nevt var det faktisk kun ÈN som sendte oss pressemelding (eller beskjed i det hele tatt) om dette.

 

Vi forsøker imidlertid å skrive om firmwareoppgraderinger, såfremt de er viktige, store, eller nyttige. Minimale greier pleier vi ikke prioritere å skrive om, med mindre vi ikke har noe annet å gjøre enn å tvinne tommeltotter (noe som skjer SVÆRT sjelden!).

Det hadde likevel ikke gjort noe om det linker i produktguiden til firmware-oppgraderinger, så kunne man finne de oppdaterte firmwarene derfra...
Lenke til kommentar
Men på mitt 40D viste det seg at jeg hadde firmware 1.0.3?? Har det vært en oppgradering jeg ikke har fått med meg? Noen som vet hva den forrige oppdateringen var (hvis det har vært noen siden det er litt rart at det har vært 2 FW-oppgraderinger, på et så nytt kamera)?

Tror det var noe med kinesiske menyer hvis jeg husker rett.

 

Tom

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...