Gå til innhold

Touch nummer én million solgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte det var to versjoner av iPhone, en med 4gb og en med 8 gb?... men hva vet jeg....

 

Det var to versjoner, men i dag er det kun 8 gb som selges. Hvis du skal ha 4 gb må du på bruktmarkedet eller eventuelt kjøpe en "refurbished" mobil på hos Apple.com til en litt rimeligere penge.

 

Edit; Forøvrig ser jeg ikke helt hva dette har med artikkelen å gjøre?

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Det er ikke bare tallene som ikke er sammenlignbare - HTC Touch er regelrett en bedriten telefon (ja, alle av dem).

 

Jeg blir så fornøyd når jeg leser slike velskrevne, velformulerte og godt begrunnede innlegg.. Takk for bidraget! Du som naturligvis da har prøvd alle tre telefoner! (Noe som ville ha vært imponerende)

 

Ellers,

HTC Touch består av flere forskjellige modeller; Touch, Touch Dual og Touch Cruise.

 

For en måned siden var ikke Touch Dual i butikkene, og Cruise har ETA i januar, så det ville overrasket meg om det har hatt så veldig stor innvirkning på salget :p Av samme grunn tviler jeg forøvrig at glupingen sitert ovenfor har prøvd alle, til tross for at han så stanhaftig påpeker at alle er ræva.

Endret av Lokii
Lenke til kommentar
Det var to versjoner, men i dag er det kun 8 gb som selges. Hvis du skal ha 4 gb må du på bruktmarkedet eller eventuelt kjøpe en "refurbished" mobil på hos Apple.com til en litt rimeligere penge.

 

Edit; Forøvrig ser jeg ikke helt hva dette har med artikkelen å gjøre?

 

 

hoi...

nei jeg lurte bare. Nevnes i artikkelen at det fantes bare en iPhone, men hvis det var to er det som å si at det finnes bare en idun ketchup...

men takk for god forklaring. det er veldig befriende å slippe å sitte igjen med ubesvarte spørsmål :)

Ellers til han duden som har prøvd alle tøtsjene, så må jeg jo si at det er jo synd på de 1 million brukerne av touch, som har slik en begredelig telefon.

Har lyst på en sjøl

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...