Gå til innhold

Førsteinntrykk av Olympus E-3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I USA går kamerahuset for ca kr 9000,-. Vil tippe det startar på rundt 12000,- her heime. Med den lave dollarkursen som er no kan det faktisk vere eit alternativ å kjøpe amerikansk. Ein misser kjøpsloven i Norge, men får med 1 års verdsgaranti frå Olympus.

Lenke til kommentar
I USA går kamerahuset for ca kr 9000,-. Vil tippe det startar på rundt 12000,- her heime. Med den lave dollarkursen som er no kan det faktisk vere eit alternativ å kjøpe amerikansk. Ein misser kjøpsloven i Norge, men får med 1 års verdsgaranti frå Olympus.

Det er jo nesten overkommelig... klør litt i fingrene etter dette kameraet må jeg si... Bruke 14-54'n på dette bør gi gode resultater :)

Lenke til kommentar
Er det kommet noe om pris på det norske markedet? ... lurer på om jeg sikler veldig på E-3 ... med 27000 eksponeringer på E-500, kan det være greit å få et nytt hus, mens jeg fortsatt har fungerende lukker på "reservehuset".... :)

 

I UK og DE kjører de en kampanje med en Oly ryggsekk, og dessuten et vertikalgrep dersom du har registrert en Oly fra før.

 

Spennende å se om denne kommer her og.

 

 

Goffen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...