Gå til innhold

Oktoberfest | morva | 85mm/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk alle for kommentarer. For de som er bekymret for trafikksikkerheten kan jeg si at alle bilder er tatt mens bilen stod stille, kanskje til forargelse for bilisten bakom.. Det gikk veeeldig seint kan jeg si... :!:

 

Dagens bilde, fra sjøkanten på Tananger. Noen har lekt seg med maling og venstrehånden...

 

 

KM 7D | 85/1.4 | ISO 100 | 1/4000s | f2.8

mbvfoto_071002_1855.jpg

Lenke til kommentar
Her kommer bildene jeg tar med min Konica Minolta 7D og 85mm/1.4 objektiv. Dagens bilde er hentet fra hverdagens viderverdigheter, køen på vei til jobb....  :ermm:

 

KM7d | 85/1.4 | ISO 200 | 1/200s | f2

mbvfoto_071001_1833.jpg

9613047[/snapback]

 

 

Fine bilder begge to, men jeg likte det første best. Nesten så jeg kjenner at jeg sitter i kø selv, med søvn i øynene og myser mot de skarpe lysene (skal jo gjerne ikke så mye lys til for å blende, tidlig om morgenen ;) )

 

Kan sikkert diskuteres hvor positivt det er for bildet, men vi får si at det er en god morgen med godt humør... :thumbup:

Lenke til kommentar
Her kommer bildene jeg tar med min Konica Minolta 7D og 85mm/1.4 objektiv. Dagens bilde er hentet fra hverdagens viderverdigheter, køen på vei til jobb....  :ermm:

 

KM7d | 85/1.4 | ISO 200 | 1/200s | f2

mbvfoto_071001_1833.jpg

9613047[/snapback]

 

Likte bildet utrolig godt :thumbup:

Et av de beste oktoberfestbildene jeg har sett foreløpig...

Endret av magneska
Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldinger! Som allerede nevnt et sted får jeg ikke lagt ut bilder hver dag, alt for mye å gjøre og for lite tid.. men jeg får i alle fall tatt bilder hver dag og det er det viktigste.... :)

 

Uansett, her er for 3. okt, tatt ved Mosvannet i Stavanger.

 

"Rica Hotel" | ISO 400 | 1/80s | f2.5

mbvfoto_071003_1886.jpg

 

og for 4.okt, egentlig bare en nødløsning siden jeg ikke har hatt tid til å ta turen ut i det fri i dag...

 

 

"Hi-Matic 7s" | ISO 400 | 1/125s | f1.7

mbvfoto_071004_1912.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...