Gå til innhold

Oktoberfest | morva | 85mm/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

se der var forumet oppe og gikk igjen.. Kom ikke inn i går for å legge inn bilde, så gjør det nå istedet. Nødløsning denne gangen, alt for mye å gjøre og for lite tid, så jeg tryllet fram noen flasker som fikk stå modell. Exif får jeg ta når jeg kommer hjem fra jobb... Da skal jeg få tatt meg en runde og sett på alle dere andres bilder også, tiden har ikke strekt til de siste dagene....

 

 

"Italian delights" | KM7D | 85/1.4 | ISO 100 | 1/2s | f/5.6

mbvfoto_071016_2147.jpg

Endret av morva
Lenke til kommentar
se der var forumet oppe og gikk igjen.. Kom ikke inn i går for å legge inn bilde, så gjør det nå istedet. Nødløsning denne gangen, alt for mye å gjøre og for lite tid, så jeg tryllet fram noen flasker som fikk stå modell. Exif får jeg ta når jeg kommer hjem fra jobb... Da skal jeg få tatt meg en runde og sett på alle dere andres bilder også, tiden har ikke strekt til de siste dagene....

 

mbvfoto_071016_2147.jpg

 

 

Drakk en flaske av den på fredag. Knall vin og flott bilde! Jeg tar gjerne dine nødløsninger over mine, any day... :)

Lenke til kommentar
Drakk en flaske av den på fredag. Knall vin og flott bilde! Jeg tar gjerne dine nødløsninger over mine, any day... :)

 

Takk for kommentar! Enig med at det er en supervin. Disse to (2003 årgang) skal få noen år til i kjelleren, har noen '97 og '99 jeg skal kose meg med utover vinteren...

 

Dagens bilde:

 

"Only birds left on the beach" | KM7D | 85/1.4 | ISO 100 | 1/15s | f/4

mbvfoto_071017_2172.jpg

Lenke til kommentar

Vært på tur i helgen, så har ikke fått lagt inn noen bilder.. Her er helgens fangst. Har (igjen) bommet på datoen på de to siste så det må jeg rette på når jeg returnerer til heimen i kveld...

 

19. okt

"Say what?" | ISO 800 | 1/125s | f/2.8 NR in Neat Image

mbvfoto_071019_2216.jpg

 

20. okt

"Red forever" | ISO 1600 | 1/1250s | f/5.6

mbvfoto_071020_2271.jpg

 

21. okt

"Floating around" | ISO 200 | 1/500s | f/2.8

mbvfoto_071021_2277.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...