Gå til innhold

Oktoberfest - ragamuffin @ 135mm


Anbefalte innlegg

ragamuffin-bilder fra oktober. Objektivet som hentes frem fra sekken er EF 135mm f/2.0L og på en 1DII skulle det gi ca 175mm 35mm-F.O.V.

 

Målsetningen er at jeg skal få lagut ut et bilde per dag, men det er ikke til å skuffe under en stol at det nok kommer til å bli ett og annet 'i siste liten snapshot'.

post-21338-1192136999_thumb.jpg

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rett og slett, pent. Likte detaljene i dråpene veldig godt.

Hvis jeg skal plukke på noe, må det nesten være at det kanskje ble for mye fint å se på :)

9614992[/snapback]

 

Tanks for feedback her karer.

Det du nevner med 'for mye å se på' Jurgis, er et godt argument. Jeg prøvde også (selvsagt) et par varianter på blender 2.0 som gir überkort DOF og dertil mindre detaljer, men jeg synest ikke den satt helt i sikringsboksen. Hadde også noen andre, helt forskjellige motiv, som var oppe til vurdering - men det ble nå dette. I dag...

Lenke til kommentar
Mandag 1.oktober

Et skikkelig høstbilde, flotte detaljer. Litt mer fargemetning kunne gjort seg, men blir på en måte litt feil også. Hvis det er noe "i veien" med bildet, må det kanskje være at det ikke er noe tydelig blikkfang, hele bildet er ett motiv. Ikke nødvendigvis noe galt i det, men det kunne gjort seg med f.eks. ett stort, rødt lønneblad elns. som kontrast...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...