Gå til innhold

finne Flyge spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg så nettop en film om WW2 og blei gira på og spille noe (FLYGE) skyte spill. jeg har hatt en demo på noe før. det var ikke så stort og grei grafikk og det er vell rundt 2005-2006-2007 det kom ut. Noe som kan gje meg tips? på noe bra? bare gje meg et navn så ska jeg ta en titt :D setter Pris på svar

MVH___ Kent-ove :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg så nettop en film om WW2 og blei gira på og spille noe (FLYGE) skyte spill. jeg har hatt en demo på noe før. det var ikke så stort og grei grafikk og det er vell rundt 2005-2006-2007 det kom ut. Noe som kan gje meg tips? på noe bra? bare gje meg et navn så ska jeg ta en titt :D  setter Pris på svar

MVH___ Kent-ove  :cool:

9573525[/snapback]

Da er nok Battlefield 2 et bra valg :thumbup:

Eller noe som heter Air Force One ;) Det er jo bare fly

Skrevet
Hei jeg så nettop en film om WW2 og blei gira på og spille noe (FLYGE) skyte spill. jeg har hatt en demo på noe før. det var ikke så stort og grei grafikk og det er vell rundt 2005-2006-2007 det kom ut. Noe som kan gje meg tips? på noe bra? bare gje meg et navn så ska jeg ta en titt :D  setter Pris på svar

MVH___ Kent-ove  :cool:

9573525[/snapback]

Da er nok Battlefield 2 et bra valg :thumbup:

Eller noe som heter Air Force One ;) Det er jo bare fly

9573624[/snapback]

hehe :D hvem har vell ikke BF2??! har det. men vil spille bare fly :D ikke BF. jeg er får god der :cool: hehe

Skrevet
Il 2 Sturmovik 1946 er tingen for deg.

9573748[/snapback]

JAAAA! tror faktsik det var det jeg spilte. ska testes :innocent: DU ER EN ENGEL !

håper det er rett :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...