Gå til innhold

Tecmo kunngjør Ninja Gaiden 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ninja Gaiden er vel et av de mer tilfredstillende spillene gjennom tidene.

elsket at det var så vanskelig uten å være frustrerende (til en viss grad)

at om man feilet så viste man hvorfor. (fordi man hadde fucked up)

nr 2 blir neppe noe dårligere.

Itagaki svikter no ikke fansen her tror jeg.

er alt for få spill som er en skikkelig utfordring.

Lenke til kommentar

jeg ser masse kutting av kroppsdeler her! hmm får bare håpe dem ikke kutter ut det som dem gjorde på NinjaGaiden til Xbox :thumbdown: fikk aldri kuttet av hode på menneskelige fiender der :thumbdown:

 

oi dobbelpost. Opera ftw! fjern den ene :blush:

 

 

 

post-69980-1189642689_thumb.jpg

 

 

btw. er det bare meg eller sparker han av hodet til en fyr der? hahaha :!:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Helt Sinnykt Kong at Ninja Gaiden 2 Kommer. Spillet er helt SINNSYKT Konge :) Snart ferdig md 1'ern :) Har d på PS3 selv :) Men d er en skam at nok en gang Microsoft får lov å gi ut detta Exclusivt kun til X-Box 360, å ikke til PS3 :( :( :( :( :( jeg kjøper ikke X-Box 360 av den grunn, dama mi har X-Box Elite så får kjøpe d å spille d hos hun :) Fordi om jeg hater X-Box kontrollen i forhold til PS3 sin... D er en skandale at d ikke gis ut til både PS3 å X-Box 360 en sånn glimrende serie som Ninja Gaiden er, å ser virkelig som d blir 10 ganger fettere md 2'ern :D :D Synd dem som har PS3 ikke får muligheten til å få seg detta :( Men d blir Microsoft sitt tap, siden d bare gir d ut til en konsoll, d kunne lagd dem til begge, å lagd dem identiske til både X-Box 360 å PS3, grafikken hadde blitt like bra på begge konsoller uansett så ser ikke problemet.. jeg fikk nok en gang enda en grunn til å hate PengeMaktGiganten Microsoft! Faen å SKUFFENDE! D skuffer gang på gang :mad:

 

Ha en fin dag alle sammen :)

 

Beste Hilsen Espen.

Endret av Goliath_10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ninja Gaiden er vel et av de mer tilfredstillende spillene gjennom tidene.

elsket at det var så vanskelig uten å være frustrerende (til en viss grad)

at om man feilet så viste man hvorfor. (fordi man hadde fucked up)

9480610[/snapback]

 

Nå har jeg ikke spilt sigma-versjonen, men på xbox er NG det motsatte av det du sier her nesten. Kamerakontrollen i xbox-versjonen var alene hovedårsaken til de fleste gangene jeg døde og måtte reloade. Altså døde jeg ikke på grunn av min manglende feridghet, jeg har rundet spillet på hard og vet nøyaktig hvordan fiendene skal slåes, men på grunn av elendig spilldesign, som ikke er annet en frustrerende, spesielt når det skjer gang på gang. Dette kombinert med et elendig save-system gjorde ofte ting til et rent helvete.

Disse to tingene må være rettet opp i 2'ern før jeg vurderer å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...